Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke professionele fotografen zouden een stagiair kunnen gebruiken?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke professionele fotografen zouden een stagiair kunnen gebruiken?

    Hallo,

    De kans bestaat dat ik vanaf november (parttime) zonder werk zit. Het idee kwam in me op om even een sabbat te nemen en de tijd te gebruiken om stage te lopen bij een professionele fotograaf.

    Ik weet dat er fotografen in alle vormen en maten zijn, maar ik vraag me af waar ik hiervoor terecht zou kunnen. Ik kan wel Googlen naar fotografen in de buurt, maar daarmee weet je nog niet van welk kaliber fotograaf het is. Ik zou graag iemand vinden die zelf al ervaring genoeg heeft. Iemand met een studio, die bij voorkeur in de reclamewereld zit en genoeg opdrachten heeft. Regio West- & Oost-Vlaanderen.

    Iemand tips?
    http://kasper.photography & Flickr

  • #2
    Re: Welke professionele fotografen zouden een stagiair kunnen gebruiken?

    Goed idee, maar ik denk dat je met een telefoon wat meer kan bereiken.
    Google die fotografen, en begin ze dan te bellen. Kost alleen wat tijd, en is zo veel persoonlijker dan een mailtje of een post op een forum.

    Succes in elk geval.

    Comment


    • #3
      Re: Welke professionele fotografen zouden een stagiair kunnen gebruiken?

      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
      Goed idee, maar ik denk dat je met een telefoon wat meer kan bereiken.
      Google die fotografen, en begin ze dan te bellen. Kost alleen wat tijd, en is zo veel persoonlijker dan een mailtje of een post op een forum.

      Succes in elk geval.
      Akkoord, maar het was niet onmiddellijk de bedoeling om hier rechtstreeks iemand te vinden. Maar misschien komt er hier wel een naam naar boven die ik zou kunnen aanspreken. Misschien kan ik ook eens aankloppen bij de nationale vereniging van beroepsfotografen.
      http://kasper.photography & Flickr

      Comment

      Working...
      X