Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

streepjes

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • streepjes

    Mijn bescheiden bijdrage aan de weerom geslaagde macro SD

    Met veel dank aan Liliane voor de prachtige organisatie en de andere deelnemers voor hun hulp en tips


    A star with stripes



    Tiger spider on the go



    Resting Brown Argus (Aricia agestis)

    Last edited by The digital hunter; 3 augustus 2015, 14:55.
    Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

    https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

  • #2
    Re: streepjes

    Moderator Note: Test geslaagd, in die zin dat je een zichtbare foto hebt. Zoals je kunt merken (gele band boven foto) is de foto te groot, en als je in de Fotohoek wil posten, zul je moeten aanpassen aan de BD-normen (1024px langste zijde). Exif-data zijn in de foto aanwezig, wat bij Tinypic gebruikelijk is, maar bv niet bij een gratis Flickr-account.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: streepjes

      Hopelijk lukt het nu wel

      Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

      https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

      Comment


      • #4
        Re: streepjes

        Moderator Note: Prima in orde zo! Met jouw goedvinden doe ik straks deze topic dicht. Voor commentaar verwijs ik je graag naar onze Fotohoek. Dank om in het Testforum te oefenen.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: streepjes

          Dag LesC,

          eerst en vooral weeral bedankt om me zo te helpen

          Mag ik nog even verder doen want ik wil er nog wat tekst proberen bij te zetten en dan alles naar het onderdeel SD foto's verplaatsen als me dat lukt ten minsten
          Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

          https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

          Comment


          • #6
            Re: streepjes

            Moderator Note: Geen enkel probleem. De reden waarom we in Testforum (uiteindelijk) de topic sluiten is omdat in principe dubbelposten (dezelfde foto in twee subfora) niet toegelaten is. Maar gezien het Testforum enkel dient om te testen, niet om commentaar te geven/krijgen... is dat de uitzondering. Doe gerust voort.
            Echt verplaatsen kan je natuurlijk niet (een Mod doet dat wel, maar zelden of nooit vanuit Testforum). Je begint in het andere subforum een nieuwe topic en plakt in het invulveld de tekst+code die je hier hebt aangemaakt.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: streepjes

              LesC,

              Heel hard bedankt voor je geduld met mij en vooral voor je hulp

              Het is ondertussen gelukt zoals ik het wou en ik heb mijn vorige post 'foto's van SD' gewijzigd en daar de testinhoud naar toe geplakt wat prima werkte en hopelijk 'wettelijk' is.
              Ik heb er ook even een dankjewel naar U toe bijgezet want jullie kunnen niet genoeg in de bloemetjes gezet worden voor wat jullie voor en vooral achter de schermen doen voor ons.

              Waarvoor nog eens dank

              groetjes

              Ronald
              Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

              https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

              Comment


              • #8
                Re: streepjes

                Moderator Note: Graag gedaan. Hier was bitter weinig hulp nodig, echt waar. Sommigen beginnen gewoon in de Fotohoek, krijgen hun foto's niet zichtbaar of te groot/te klein, krijgen daar commentaar op, en dan moeten wij naar Testforum verhuizen. Dit was de perfecte werkwijze: eerst uitproberen tot het goed is, dan pas zeggen: en nu ben ik er klaar voor. Deze topic wordt straks gesloten.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment

                Working...
                X