Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D3000 eigenaarsinfo?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D3000 eigenaarsinfo?

    Net een Nikon D3000 gevonden hoog in de bergen. Kan dat toestel zeggen van.wie.hij is? Is er ergens eigenaars info verstopt?
    Momenteel zie.ik weinig meer dan dat eigenaar Duitstalige is.

    Walter
    Canon 350D, 50mm 1.8, Sigma 15-30, 50mm 1.4, 70-200F4 en nog wel wat...

  • #2
    Re: D3000 eigenaarsinfo?

    Kijk eens naar de details van de foto's. Met wat geluk heeft hij het copyright-veld, of contact-veld ingevuld...

    Gr, V.
    http://www.catchlight.be
    Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
    https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

    Comment


    • #3
      Re: D3000 eigenaarsinfo?

      Ok, maar dat is een oplossing voor als ik terug in het dal ben....
      Last edited by Walter-; 31 juli 2015, 16:35.
      Canon 350D, 50mm 1.8, Sigma 15-30, 50mm 1.4, 70-200F4 en nog wel wat...

      Comment


      • #4
        Re: D3000 eigenaarsinfo?

        En..... al terug afgedaald??
        Met de vriendelijke groeten, Ruud.

        Comment


        • #5
          Re: D3000 eigenaarsinfo?

          Bizar einde van dit verhaal.
          Ik had mijn telefoonnummer achterlaten in de twee berghutten waartussen ik het fototoestel gevonden had met de melding dat ik een fototoestel gevonden had...
          De eigenaar heeft me zo gevonden. We spreken af dat hij mij zijn gegevens mailt zodat ik kan opsturen.
          Maar hij laat niks meer van zich horen. Hij reageert niet op mails, bellen gaat moeilijk, hij belde me met een verborgen nummer. Ik heb hem wel eens telefonisch via zijn werk (dat ik via.zijn.mail adres terugvond) gebeld.
          Afspraak opnieuw dat hij me de gegevens zou doorgeven en dat hij me best terugbelt als hij geen bevestiging van.goede.ontvangst krijgt van.mij. Maar ik krijg maar.geen info.
          Bizar...
          Last edited by Walter-; 22 augustus 2015, 11:41.
          Canon 350D, 50mm 1.8, Sigma 15-30, 50mm 1.4, 70-200F4 en nog wel wat...

          Comment


          • #6
            Re: D3000 eigenaarsinfo?

            Oorspronkelijk geplaatst door Walter- Bekijk bericht
            Bizar einde van dit verhaal.
            Ik had mijn telefoonnummer achterlaten in de twee berghutten waartussen ik het fototoestel gevonden had met de melding dat ik een fototoestel gevonden had...
            De eigenaar heeft me zo gevonden. We spreken af dat hij mij zijn gegevens mailt zodat ik kan opsturen.
            Maar hij laat niks meer van zich horen. Hij reageert niet op mails, bellen gaat moeilijk, hij belde me met een verborgen nummer. Ik heb hem wel eens telefonisch via zijn werk (dat ik via.zijn.mail adres terugvond) gebeld.
            Afspraak opnieuw dat hij me de gegevens zou doorgeven en dat hij me best terugbelt als hij geen bevestiging van.goede.ontvangst krijgt van.mij. Maar ik krijg maar.geen info.
            Bizar...
            Niet dat het toestel stukken van mensen kost, maar als hij/zij maar zoveel interesse vertoont om het toestel terug te krijgen, dan zou ik zeggen, je hebt er een backup toestel bij .

            Comment


            • #7
              Re: D3000 eigenaarsinfo?

              Het was dan nog eigenlijk het toestel van de dochter....
              In eerste reactie wilde hij vooral de foto's terug. Maar wat ik gezien heb stelde de 12 foto's niet veel voor...

              Ivm nieuwe backup: dat werkt totdat de batterij plat is....
              Canon 350D, 50mm 1.8, Sigma 15-30, 50mm 1.4, 70-200F4 en nog wel wat...

              Comment


              • #8
                Re: D3000 eigenaarsinfo?

                Oorspronkelijk geplaatst door Walter- Bekijk bericht
                Ivm nieuwe backup: dat werkt totdat de batterij plat is....
                Latertje kopen, kost niet zo veel..

                Comment

                Working...
                X