Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

subscription mails forum : ook in veelvoud ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • subscription mails forum : ook in veelvoud ??

    Sinds enkele dagen krijg ik voor 1 nieuwe post in een topic waarop ik ingeschreven ben, soms 4 (tot zelfs 7) maal een mail (met een tussentijd van +/- 5 minuten) met de melding dat er een nieuwe post is. 1 keer lijkt mij voldoende ... En het is dus niet omdat iemand zijn post heeft aangepast. Ik moet voortdurend mijn mailbox opkuisen.

    Heeft iemand van jullie dit ook of ben ik de enige ? Ligt het aan mijn provider (Tiscali.be voor mails) ?

    Is er een dokter in de zaal ?
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

  • #2
    Ik heb dit ook hoor, dat is volgens mij normaal, bij elke post word er een mail gestuurd.
    Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
    www.bartvo.be

    Comment


    • #3
      Originally posted by B@rT
      Ik heb dit ook hoor, dat is volgens mij normaal, bij elke post word er een mail gestuurd.
      Jaja, dat weet ik, maar ik krijg (soms) 4 mails voor dezelfde post (in showcase). Voor jouw bericht daarentegen heb ik (tot nu toe) maar 1 mail ontvangen... om gek van te worden.
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Met de nieuwe forumsoftware zal dat iets anders lopen normaal. Eén mail ontvang je (onafhankelijk van een aantal replay's) totdat je de thread opnieuw bezocht hebt.

        p

        Comment


        • #5
          Da's inderdaad een (bij ons gekend) probleem (bij Tiscali), hun mailserver breekt dikwijls verbindingen af met andere mailservers.
          Sven
          --
          Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

          Comment


          • #6
            Originally posted by Sven
            Da's inderdaad een (bij ons gekend) probleem (bij Tiscali), hun mailserver breekt dikwijls verbindingen af met andere mailservers.
            Sven
            Daar vreesde ik al voor, dat het aan de kuren van Tiscali zou liggen.
            Bedankt voor de toelichting Sven ! Daarmee is dat mysterie ook weer "opgelost" ...

            En ik kijk hoopvol uit naar het nieuwe forum
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

            Comment


            • #7
              Wanneer komt het nieuwe forum eraan?
              Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
              www.bartvo.be

              Comment

              Working...
              X