Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Test

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Test


  • #2
    Re: Test

    Comment


    • #3
      Re: Test

      Moderator Note: De eerste foto is zichtbaar, maar geroteerd en te groot, en daarom dus voorzien van een gele band.
      De tweede poging is niet-zichtbaar. Ik kan aan de hand van de link wel de goeie grootte te pakken krijgen (1024*683px), maar slaag er evenmin in hier zichtbaar te posten.
      Ik en Flickr, dat gaat niet.
      Lees wat collega Laurens hier geschreven heeft: http://forum.belgiumdigital.com/f14/...um-507792.html
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Test



        Nieuwe poging

        Comment


        • #5
          Re: Test

          Moderator Note: Voilà: het lijkt te lukken. Zichtbare foto van reglementaire afmetingen. Geen exif-data in de foto aanwezig, wat we van (een gratis account van) Flickr gewend zijn. Deze topic wordt later gesloten, want voor commentaar refereren we je naar onze Fotohoek. Dank om in het Testforum te oefenen
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Test

            Merci voor de feedback! Bij tweede poging wist ik niet of het aan mij lag of niet dat ik de foto niet kon zien... eerste poging was trouwens via exporteren van flickr app naar tapatalk, geen succesformule dus..

            Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

            Comment

            Working...
            X