Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotolocatie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotolocatie

    Hey iedereen,

    Voor de fotoreportage van ons huwelijk zijn wij opzoek naar leuke locaties. Wij wonen in lier dus het zou daar in de buurt moeten zijn (qua afstand zou een 30-45min rijden lang genoeg zijn). We zijn opzoek naar niet te alledaagse locaties zoals het begijnhof ofzo. Het zou een locatie mogen zijn die al enig karakter uitstraalt. Hebben jullie tips?

  • #2
    Re: Fotolocatie

    Ik kan je in die omgeving niet meteen helpen, maar kijk hier eens: http://forum.belgiumdigital.com/f57/...ie-307214.html
    Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

    Comment


    • #3
      Re: Fotolocatie

      Met alle respect voor de inspanningen die gedaan geweest zijn om de lijst "waarheen vandaag" samen te stellen.

      Doch als ik kijk naar de regio Brugge/Blankenberge/Zeebrugge/Damme en omgeving dan ontbreekt toch wat precisie.
      Blankenberge art deco huisjes? dont think so. Op 10 huizen na is hier niets meer van art deco. Dan is de panne en omgeving beter.
      Zeebrugge haven mag je als privepersoon nergens binnen. De beste shots liggen buiten bereik.
      Brugge centrum is beetje cliche en ook zeer groot gebied dat vol hinderlijke toeristen loopt. Enkel de inwoners/fotografen weten welke plaatsen tof zijn.
      Damme heb je een toffe vaart. Zeker het aanbevelen waard maar het is dan de kunst om geen autos in je beeld te hebben.
      Damme centrum is ook wel tof (de oude kerk, stadhuis, oude huisjes en als je door het centruma achter de kerk weg naar rechts inslaat naar de boerebuiten is daar ook nog een toffe weg dat fotogeniek is)

      Zo heb ik voor onze regio (de kust en polders) behoorlijk al wat toffe kleine tot grote locaties geinventariseerd en gedocumenteerd.
      Mijn voorstel was om die locaties te delen met andere fotografen zodat ik ook eens buiten mijn zone wat kon doen maar blijkbaar is dat onmogelijk of is er geen wil tot delen.

      Comment

      Working...
      X