Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoclub gezocht in het Limburgse

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoclub gezocht in het Limburgse

    Hi, ik zoek een nieuwe fotoclub, in Limburg, liefst niet te ver van Hasselt, maar belangrijk is wel dat de club meer aandacht moet hebben voor het pure fotografie (back to basics), en in mindere mate voor het bewerken en creëren van nieuwe foto's in Photoshop en dergelijke ...

    Kweet niet of zoiets nog bestaat eigenlijk ...

  • #2
    Re: Fotoclub gezocht in het Limburgse

    Zo goed als alle fotoclubs hebben een website via dewelke je contact kan nemen. Ze staan mooi opgelijst op de website van het VLF (vereniging van Limburgse fotokringen).
    Maak een afspraak om eens vrijblijvend een vergadering te kunnen meemaken, dat zal steeds toegestaan worden. Nadien kan je dan beslissen of en waar je wilt aansluiten.

    Maar denk er aan: - een fotoclub is geen fotoschool, al kan je er veel leren van de ervaring van anderen.
    - een foto in RAW formaat moet in een fotobewerkingsprogramma zoals Photoshop ontwikkeld worden.
    - een foto waar de "basics" fout zitten, wordt ook niet goed via bewerking in Photoshop...

    Comment


    • #3
      Re: Fotoclub gezocht in het Limburgse

      Foto's maken lukt me al aardig, ik zoek geen fotoschool :-)

      Wat ik zoek is een fotoclub waar geen 80-90% van tijd gespendeerd wordt aan juist die fotobewerkingsprogramma's en nabewerking etc.

      Het gaat mij om de kunst van de fotografie, niet de kunst van het clicks en schuiven van rules.

      Comment

      Working...
      X