Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's van de Fillipijnen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's van de Fillipijnen

    Is er soms iemand die mijn enkele typische foto's zou kunnen bezorgen van de Filipijnen , liefst rechtstaand, in groot bestand, ( een stuk of drie zou wel volstaan zeker zodat ik iets passend kan kiezen.)
    Op internet zijn het allemaal kleine bestandjes , dat kan je niet meer vergroten.
    dit zou dienen als achtergrond voor een affiche van een Filipijnse avond.
    Alvast dank ik zou je dan mijn mailadres geven, dan kan je ze versturen met Wetransfer in groot bestand.

  • #2
    Re: Foto's van de Fillipijnen

    Vraag hier eens

    Comment


    • #3
      Re: Foto's van de Fillipijnen

      Spijtig,indien u zou kunnen wachten tot volgend jaar,dan was dit geen probleem.Wij,ik en mijn filippijnse vrouw vertrekken in december voor 6,5 weken naar ginder.Dit is geleden van januari 2002.Maar waarschijnlijk zal dit te laat zijn,voor uw project,anders direct.Ik heb nog wel een aantal ingescande foto's,van dia.Indien u deze kan gebruiken,dan zegt u het maar,dan stuur ik er enkele op.Deze zijn wel van 2002 en vroeger,toen stond de digitale fotografie nog in de kinderschoenen.
      Groeten
      jozef13

      Comment


      • #4
        Re: Foto's van de Fillipijnen

        jozef13,

        Toen bestond Belgiumdigital al 3 jaar hoor ...

        Jaja

        Oorspronkelijk geplaatst door jozef13 Bekijk bericht
        Deze zijn wel van 2002 en vroeger,toen stond de digitale fotografie nog in de kinderschoenen.
        Groeten
        jozef13
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #5
          Re: Foto's van de Fillipijnen

          De meeste dia's zijn van vroeger van 1994 en 1997 denk ik

          Comment

          Working...
          X