Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kader om gasten op feest te fotograferen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kader om gasten op feest te fotograferen

    Ik zou graag binnenkort een kader gebruiken om het binnenkomen van gasten op een feest te fotograferen.
    Heeft er toevallig iemand een idee hoe groot zo'n kader voor een 4-tal personen zou moeten zijn (+/-).
    Enig idee waar jullie zoiets gevonden hebben tegen spotprijsje (kringloopwinkel?, ebay?)

  • #2
    Re: Kader om gasten op feest te fotograferen

    Oorspronkelijk geplaatst door TerraWan Bekijk bericht
    Ik zou graag binnenkort een kader gebruiken om het binnenkomen van gasten op een feest te fotograferen.
    Heeft er toevallig iemand een idee hoe groot zo'n kader voor een 4-tal personen zou moeten zijn (+/-).
    Enig idee waar jullie zoiets gevonden hebben tegen spotprijsje (kringloopwinkel?, ebay?)
    In 2dehandswinkels zoals Ecoshop (vrij veel over het land denk ik) heb je zo kaders.
    Wel wat duurder dan een kringloopwinkel, maar daar moet je (niet alleen voor dit) echt geluk hebben iets te vinden dat wat waard is (de 'goeie' dingen zijn zo goedkoop dat ze ook snel weg zijn)

    Comment


    • #3
      Re: Kader om gasten op feest te fotograferen

      Een kader vindt je in een kaderwinkel :-) Die hebben dat in alle soorten en maten.

      Maar even OT: Waarom een kader? Dat is al zo dikwijls gedaan.
      Probeer eens iets anders zoals bijvoorbeeld je gasten allemaal op een zitbank van een speciale kleur te laten zitten, ofzo'n ouderwetse springbal. Laat ze misschien allemaal een carnavalmasker (zo een op een stokje) vast of voor houden. Ik zeg maar wat he.
      FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

      Comment


      • #4
        Re: Kader om gasten op feest te fotograferen

        Jinkx bedankt voor de suggesties als alternatief. Lijkt me zeker leuk maar de kader is omwille van 2 redenen: 1) de klant heeft het zelf naar voor gebracht als idee (dan nog kunnen we alternatieven voorstellen maar de klant is ook al wat ouder en heeft het liefst iets traditioneler) en 2) het moet snel werken (gasten komen binnen, feliciteren de persoon en dan snel samen op de foto). Niet dat die andere dingen niet kunnen dus maar de combinatie ervan zorgt ervoor dat ik toch met de kader ga.

        Ik was ook vooral geinteresseerd of iemand idee had van grootte. Kan het natuurlijk min of meer testen, maar ik weet niet of ik mensen in de winkel vind die testobject willen zijn.

        Comment


        • #5
          Re: Kader om gasten op feest te fotograferen

          Volgens mij als je een kaderwinkel binnenstpt en je legt uit waar dat voor moet dienen gaan die met liefde en plezier even passen en meten voor je.
          Allezins waar ik altijd ga nemen die toch nog echt de tijd voor zoiets.
          Je houd er best rekening mee dat een groepje dichter op elkaar mag staan dan je zou verwachten voor een goede foto.
          FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

          Comment

          Working...
          X