Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flitsset op locatie voor autofotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flitsset op locatie voor autofotografie

    Ik zou in de nabije toekomst een flitsset voor op locatie willen aanschaffen.
    Deze zal voornamelijk gebruikt worden voor autofotografie dus enige "power" kan wel van pas komen wanneer er overdag bij fel zonlicht een carrosseriepanneel of detail opgelicht dient te worden, bij bv. foto's tegen de zon in.

    Vroeger maakte ik gebruik van 3x SB-900 om bij te lichten maar ik zit nu te kijken naar een set van 2 flitskoppen (eventueel uitbreidbaar naar 3) inclusief accu.

    De Jinbei Discovery DC600 en 1200 lijken een mooie optie (zeker qua prijs), eventueel inclusief de pro heads.
    Aan welke alternatieven kan ik nog denken? Balcar set van Konijnenberg?

    Elinchrom / Quadra lijkt ook mooi gerief aan te bieden, weet echter niet of deze qua vermogen voldoende gaan zijn voor het gewenste gebruik?

    Alle tips welkom.
    Last edited by glenn-N; 15 juni 2015, 20:57.

  • #2
    Re: Flitsset op locatie voor autofotografie

    Als je HSS kan werken (met de nieuwe flitskoppen van onder anderen Profoto of Phottix) kun je makkelijk tegen de zon ingaan met veel minder power.

    Als je kan wachten tot in oktober kun je deze nieuwe technologie eens komen uitproberen in Park Spoor Noord.

    http://forum.belgiumdigital.com/f19/...ie-518541.html

    Phottic Indra 360 en 500 met TTL en HSS.
    Last edited by zunoel; 19 augustus 2015, 06:52.
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #3
      Je kunt de Rangers ook uitproberen via de website van www.de-aap.nl. Zij bieden dit aan en wanneer je de aankoop van een rangerset bij ze doet, krijg je het huurbedrag terug.

      'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

      Comment

      Working...
      X