Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Architectuur

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Architectuur



    het is me gelukt, een foto online te zetten. eigenlijk zou hij in Architectuur moeten staan maar ben al blij dat hij hier staat

    geef maar wat commentaar
    Sony A7III & Sony A7 RIII
    Sony FE 70-200 f4.0 , Sony FE 24-70 f4.0, Sony FE 16-35 f4.0 , Sony FE 24-105 f4.0 , Sony FE85mm f1.8 , Sony 135 f1.8 GM , Sony FE 90mm Macro ,

  • #2
    Re: Architectuur

    Laat de linkse muur uit de linker bovenhoek komen, en het beeld is veel sterker.

    Met het driehoekje kan je een mod vragen om te verplaatsen. Zal dat even voor jou doen.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Architectuur

      Ik zal zeggen, maak een topic aan in het architectuur forum......

      Comment


      • #4
        Re: Architectuur

        Moderator Note: Test gelukt: zichtbare foto van reglementaire grootte (langste zijde max. 1024px). Geen exif in de foto aanwezig, maar dat weten we van (een gratis account van) Flickr.
        Ik sluit deze topic, maar stel voor dat je in onze Fotohoek (bv. Fotobeoordeling Architectuur) post voor commentaar op je foto.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X