Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Velbon statieven in promotie vandaag op ibood

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Velbon statieven in promotie vandaag op ibood

    Vandaag is er op ibood een promotie op velbon statieven : http://www.ibood.com/be/nl/flash-sal...bon-statieven/

    Ik heb zelf al een velbon statief maar misschien interessant voorwie er nog geen heeft ?

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

  • #2
    Re: Velbon statieven in promotie vandaag op ibood

    Over Velbon spreek ik me niet uit, kan OK zijn voor wat amateurwerk.

    Maar bij iBood koop ik niks meer. Hun leveringen komen veel te laat, ze verkopen zogenaamde Apple spullen die namaak blijken te zijn, en je krijgt geen deftige factuur, zodat je mogelijk problemen hebt met garantie.
    Mails worden niet beantwoord, en hun helpdesk weet van niks.

    Comment


    • #3
      Re: Velbon statieven in promotie vandaag op ibood

      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
      Over Velbon spreek ik me niet uit, kan OK zijn voor wat amateurwerk.

      Maar bij iBood koop ik niks meer. Hun leveringen komen veel te laat, ze verkopen zogenaamde Apple spullen die namaak blijken te zijn, en je krijgt geen deftige factuur, zodat je mogelijk problemen hebt met garantie.
      Mails worden niet beantwoord, en hun helpdesk weet van niks.
      Oei, dan zit ik verkeerd op BD, ik wist niet dat het hier allemaal profs waren .
      Ik heb een Velbon Sherpa (nr. eventjes vergeten) en heel tevreden over.
      Over iBood weet ik niks.

      Comment


      • #4
        Re: Velbon statieven in promotie vandaag op ibood

        Ik heb ook een Velbon statief, goed afgewerkt, werd zelfs geleverd met draagtas, maar zet er mijn 1D met 100-400 mm stond er toch maar "waggel" op.
        Heb dan zitten zoeken naar iets steviger, ook bij Velbon, maar heb uiteindelijk toch een Manfrotto gekocht. Die staat als een "rock".
        Het Velbon statief heb ik echter niet weggedaan, want als je er geen te zware toestellen op zet is dat voor zijn geld ook een prima statiefje.
        Over ibood kan ik me niet uitspreken, geen ervaring mee.

        Mijn Manfrotto kwam van Art & Craft.
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Re: Velbon statieven in promotie vandaag op ibood

          Moderator Note: Verplaatst van ChitChat naar Algemeen, omdat dit uiteindelijk toch over fotografie (fotografisch materiaal) gaat.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Velbon statieven in promotie vandaag op ibood

            ibood is goed zolang je geen electronica koopt of breekbare stuff, want de helft wat toekomt is stuk of refurbished en o wee als je beroep moet doen op garantie.

            Comment


            • #7
              Re: Velbon statieven in promotie vandaag op ibood

              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
              Over Velbon spreek ik me niet uit, kan OK zijn voor wat amateurwerk.
              Hebben die camera's die niet trillen?
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

              Comment


              • #8
                Re: Velbon statieven in promotie vandaag op ibood

                Ja, die hebben lichtere camera's en kleinere lenzen...

                Ik heb zelf ook een Velbon Sherpa, en daar zijn al deftige foto's mee gemaakt, maar inderdaad zet ik daar geen 400mm lens op.
                Lukt wel met een 17-50 lensje voor avondopnames.

                Maar ik koop nooit meer bij iBood.
                Als het goed gaat is dat even goed als Coolblue, maar probeer maar eens contact te nemen om een mislukte levering, of een retour te regelen... Je wacht weken op je geld.
                Maan laatste aankoop was een TV. Die is 4 weken te laat gekomen, en ik heb nog steeds geen document dat er uit ziet als een factuur.

                Comment


                • #9
                  Re: Velbon statieven in promotie vandaag op ibood

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                  Ja, die hebben lichtere camera's en kleinere lenzen...

                  Ik heb zelf ook een Velbon Sherpa, en daar zijn al deftige foto's mee gemaakt, maar inderdaad zet ik daar geen 400mm lens op.
                  Lukt wel met een 17-50 lensje voor avondopnames.

                  Maar ik koop nooit meer bij iBood.
                  Als het goed gaat is dat even goed als Coolblue, maar probeer maar eens contact te nemen om een mislukte levering, of een retour te regelen... Je wacht weken op je geld.
                  Maan laatste aankoop was een TV. Die is 4 weken te laat gekomen, en ik heb nog steeds geen document dat er uit ziet als een factuur.
                  Voila, daar gebruik ik nu af en toe eens mijn Velbon Sherpa voor zie, en daarvoor is deze zelfs ruiuiuiuiuim voldoende.
                  Het principe van goedkoop = duurkoop geldt ook niet voor alles hé.
                  Maar als winkel kan je natuurlijk altijd beter de duurste statieven aanraden, klant tevreden omdat hij denkt veel betere foto's te zullen maken, winkel tevreden wegens meer winst.

                  Comment

                  Working...
                  X