Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FIAP en/of belgische federatie van fotokringen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • FIAP en/of belgische federatie van fotokringen

    Hallo,

    Zijn hier hier mensen van BD die ook bij een "klassieke" vereniging zijn aangesloten? Ik ben namelijk geinteresseerd om zo'n FIAP kaart te bekomen, een (erg) softe versie van een pers/fotograaf kaart. (fiap is de franse afkorting voor "International Federation of Photographic Art"). Deze kaart zou het makkelijker maken om op bepaalde manifestaties onbezorgd met je materiaal rond te lopen (en foto's te maken).

    Langs de andere kant is BD een officiele VZW, en zou ze volgens mij makkelijk erkend kunnen worden in een meer nationale en internationale context, bijvoorbeeld bij de belgische federatie van fotokringen. En dus ook voldoende zijn voor een dergelijk pasje te bekomen .....

    Een link:

    http://www.bffk.be/binn/index.php

    Of is dit flauwekul?

    groetjes

    -paul

    D70 + 18-70 kitlens, flitserke SB-800, Sigma 70-210 , Sigma 24 f/2.8, Nikon 50 D f/1.8, Nikon F70, Sigma 70-300 Super Macro APO II, Nikkor 180 D f/2.8 -- BD0294BE

  • #2
    Ja !!!
    ik beken schuld
    Ik heb hier zo'n kaartje liggen van de OVU ( Oost-Vlaamse unie van Foto- en Diakringen VZW )
    Maar ik denk niet dat je daar ver zal mee komen

    En NEE !!!
    Je mag mij niet vragen waarom ik daar lid van ben of waarom ik dat kaartje kan gebruiken, want ik weet het ook niet
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

    Comment


    • #3
      Zie hier het gevraagde
      Deze kaart moet men maar eenmaal aanvragen en is voor het leven. Deze kaart kost 28 Euro. Hoe te werk gaan ?

      U doet een overschrijving van 28 Euro op volgende rekeningnummer:

      000-0809013-33
      van: F.B.C.P. asbl
      Rue Pierre 20
      7540 Kain
      mededeling: Aanvraag FIAP-lidkaart

      Vervolgens stuurt u een briefje met een copie van uw storting/overschrijving en voeg er 1 (één) pasfoto bij naar:

      Mr. Michel Duval
      Rue Pierre 20
      7540 KAIN.

      Comment


      • #4
        Is het mogelijk om dit via BD te regelen? Ik ben anders ook wel geïnteresseerd eigenlijk...
        Ik vermoed dat ik nie de enige ben?

        Geert

        ps: moet ge bij een fotokring zijn aangesloten of kunt ge deze kaart ook 'privé' aanvragen?

        Comment


        • #5
          Volgens mij kan je er nergens mee binnen geraken, enkel aan wedstrijden meedoen.

          Comment


          • #6
            Je hoeft niet aangesloten te zijn bij een fotoclub. Ik denk niet dat dit te regelen is via BD daar deze kaart individueel is en als het via BD zou, je de mensen van BD nog weer wat bijkomend werk geeft.

            Comment

            Working...
            X