Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie gebruikt er hier ook een Skynet e-mail adres ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie gebruikt er hier ook een Skynet e-mail adres ?

    Een beetje off-topic, maar dan ook weer niet.
    In het forum algemeen mag dit toch hoop ik ?

    Ik zou enkele zeer grote fotobestanden van een collega willen toegestuurd krijgen, maar ik weet niet hoeveel mijn SKYNET-mailbox toelaat ?

    Ik ben op de site van skynet gaan zoeken, maar ik kan het daar echt niet vinden. Anders bel ik gewoon morgen effe naar Skynet en dan weet ik het ook. Maar ik had het al graag nu geweten.

    Wellicht zijn er wel collega's BD-ers die mij een -bitje- kunnen helpen !

    Marc
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    marc, aangezien e-mail eigenlijk helemaal niet gemaakt is om grote bestanden te versturen
    kan je collega ze misschien gewoon ergens online zetten? als het dan toch echt via
    email moet, dien je er ook rekening mee te houden dat er heel wat overhead optreedt
    bij het versturen van bestanden omwille van het feit dat de binaire bestanden eerst naar
    tekst moeten omgezet worden, en dat komt toch neer op 40 à 50% toename in grootte,
    waarmee rekening dient gehouden worden bij het bepalen van de maximumgrootte. succes!

    Edited by - pieter jelle on 21 July 2002 22:37:17

    Comment


    • #3


      Marc, dit betreft de gegevens voor het goedkoopste abbonnement, en die mailbox zou 50 Mb zijn.

      Danielle


      Comment


      • #4
        Bedankt Danielle en Pieter Jelle !

        Marc
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Oops, 50 MB is het totaal van de mailbox...
          Wat zou dan het grootste bestand zijn dat ik mag ontvangen of is daar geen limiet op ????

          Marc
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            Dit is wederom erg off topic in een fotografie forum. Er is reeds meermaals verzocht rekening te houden met het doel van dit forum.

            Uit respect voor diegenen die antwoorden is het topic niet gewist.



            Edited by - jimmy on 21 July 2002 23:13:45

            Comment


            • #7
              Marc,

              Ik denk dat er eerder problemen aan de verzendkant zullen optreden. Je afzender zal best (als hij Outlook Express gebruikt) de optie "grote berichten in kleinere verdelen" o.i.d. aanzetten. (Menu Tools, Accounts, tab "Advanced" , en dan aanvinken "break apart messages larger than ... Kb. Op die manier heb ik geen problemen ondervonden met het verzenden van grote berichten. Mijn provider (Planet Internet) kneep eerder wel berichten af die groter waren dan (ik geloof) 2 Mb.

              Succes
              Danielle


              Comment

              Working...
              X