Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locatie trouwfoto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locatie trouwfoto's

    Hallo allen,

    Over een 6-tal weken trouwen mijn vriendin en ik, en wij hebben reeds enige tijd een fotograaf hiervoor.
    We zijn nu echter nog op zoek naar een mooie locatie voor foto's, ergens gelegen in de regio tussen Aalst en Lochristi (België). Indien mogelijk, zoeken we een 'urbex' locatie waar we enkele mooie foto's zouden kunnen nemen (na heel wat googlen vond ik bv. dit https://500px.com/porkypig/, welke ik echt zeer mooie foto's vind. We hebben al heel wat gezocht, maar tot nog toe niets gevonden, vandaar deze oproep.
    Duparc in Aalst bv. is -na een brand eerder deze maand- intussen té vuil en onveilig. Kasteel van Mesen werd ook recent afgebroken.

    Hopelijk is er iemand die ons kan verder helpen.
    Achteraf kan ik hier dan evtl een foto posten als resultaat!

    Mvg,
    Philippe

  • #2
    Re: Locatie trouwfoto's

    kasteel poeke?
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

    Comment


    • #3
      Re: Locatie trouwfoto's

      Geregistreerd om een voor je trouwdag een urbex-locatie te vinden ?
      Waarrom vraag je dat niet aan je fotograaf ? Want ook hij zal die urbex-site moeten betreden wat al tegen alle regelgeving in is.
      Komaan.
      Tour gedurende het weekend even rond in Aalst - Lochristi ...
      Sorry
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: Locatie trouwfoto's

        Urbex locaties zijn meestal niet makkelijk te betreden.
        Zie je de bruid al in haar trouwkleed over een muur, door een raam of onder prikkeldraad door kruipen

        Sommige mensen denken dat ze met de wagen tot tegen de ingang kunnen rijden de deur opendoen en zo binnenwandelen. (er zijn plaatsen waar dat gaat maar dan staat er binnen de korste keren een politiecombi).
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: Locatie trouwfoto's

          Kasteel van Poeke is een mooie locatie maar ligt wel buiten de regio die je opgeeft (ik vermeld het hier omdat bulke41 dit opbrengt). Ik heb er zelf een shoot gedaan en dat is heel goed meegevallen. Wel een kleine vergoeding en je moet wat administatie passeren, maar op zich geen probleem.

          Haven van Gent is mogelijk, maar moet je wel toestemming krijgen van het havenbestuur. Een bevriend koppel heeft daar foto's laten nemen en die waren heel erg geslaagd.

          Comment


          • #6
            Re: Locatie trouwfoto's

            Alvast bedankt voor de reacties!

            @Wim.Vanmaele: De fotograaf voor de trouwmis en feest is niet echt gekend met Urbex locaties, waardoor we tot nu toe eigenlijk niets gevonden hebben.

            We zoeken dus inderdaad een gemakkelijk te betreden pand (evtl na contact met eigenaar / ...) zoals ik er getoond heb.

            Kasteel van Poeke lijkt inderdaad mooi (en is uiteindelijk niet zover uit de weg rijden). Kan je daar dan binnen als je toestemming gevraagd hebt? Heb je daar foto's van als voorbeeld?

            Mvg, Philippe

            Comment

            Working...
            X