PDA

Volledige versie bekijken : De ambachtelijke bakker

spikkesenior
29 mei 2015, 18:34
.

Bedankt alvast voor het kijken (liefst op zwarte achtergrond)..

http://i217.photobucket.com/albums/cc213/spikkesenior/jpeg-de-ambachtelijke-bakker.jpg (http://s217.photobucket.com/user/spikkesenior/media/jpeg-de-ambachtelijke-bakker.jpg.html)

Reacties worden op prijs gesteld.

Met vriendelijke groeten,

Spikkesenior

Dushi
29 mei 2015, 22:53
goed straatbeeld

toktok
5 juni 2015, 06:21
Waar gaat deze foto over? Er komt een hele 'hoop' op de kijker af. Te rommelig beeld.
Groeten.

spikkesenior
5 juni 2015, 07:03
Waar gaat deze foto over? Er komt een hele 'hoop' op de kijker af. Te rommelig beeld.
Groeten.

Het orakel heeft gesproken ... de titel zegt het toch... misschien eerst eens het beeld fatsoenlijk bekijken :) just my 2 cts...

Guest5
5 juni 2015, 08:00
vind het ook wel druk. alsook het stukje stoel onderaan staat slordig

toktok
5 juni 2015, 10:40
Reacties worden op prijs gesteld.

Tja....
De foto gaat dus over een tekst op een zeil. Zonder titel moet een foto ook werken. Ik vind 'm gewoon te rommelig. IMHO.
Nog altijd vriendelijke groeten.

spikkesenior
5 juni 2015, 10:42
Tja....
De foto gaat dus over een tekst op een zeil. Zonder titel moet een foto ook werken. Ik vind 'm gewoon te rommelig. IMHO.
Nog altijd vriendelijke groeten.

Alvorens ik reageerde heb ik gekeken naar andere reacties van U en naar fotos van U... en meer wens ik niet meer te melden :) LoL

toktok
5 juni 2015, 14:20
Ik geef mijn bescheiden mening, da's alles. Zonder iemand daarmee te willen kwetsen. Mijn excuses als dat toch het geval zou zijn. Ik zal mij verder onthouden van commentaar op uw werk.

Vriendelijke groet.

Eenbes
6 juni 2015, 12:25
Niet boos worden: Ik vind de foto ook te rommelig. Krop de foto tot net boven de leuning van de stoel op de voorgrond, alles wat boven de luifel wegsnijden en rechts tot de linker stoel wegsnijden en je zult zien dat de foto krachtiger wordt en de aandacht gaat naar waar hij moet zijn.