Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shooting 20 km van Brussel voor GAIA 31/5

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shooting 20 km van Brussel voor GAIA 31/5

    Hallo,

    ik ben dringend op zoek naar een fotograaf die op vrijwillige basis nu zondag 31/5 foto's wil komen nemen (van 8u30 tot 14u00) tijdens de 20 km van Brussel.

    Bedoeling is de GAIA-lopers ieder apart in beeld te brengen, een paar groepsfoto's te maken en opnieuw een individuele en groepsfoto te nemen na de wedstrijd. Voor de rest ben je vrij om nog andere foto's te nemen (van onze stand, de medewerkers, 'loopfoto's' langsheen het parcours, enz.)

    Hopelijk zijn er enkelen onder jullie die ons een fotografisch handje willen komen helpen!

    Je kan me contacteren via het forum of via Liesbeth.Pairoux@gaia.be

    heel erg bedankt!

  • #2
    Re: Shooting 20 km van Brussel voor GAIA 31/5

    Ik denk dat je jouw 'vrijwilliger' eerder bij de Gaia-aanhangers zult moeten zoeken omdat de meerwaarde voor de fotograaf in het door jou voorgestelde project bijzonder gering is.
    Zondag zal ik alleszins uitkijken naar jullie deelnemers aan de 20 km van Brussel!
    "Just do it !"

    http://jr52.be/index.html

    Comment


    • #3
      Re: Shooting 20 km van Brussel voor GAIA 31/5

      Oorspronkelijk geplaatst door Liesbethgaia Bekijk bericht
      Voor de rest ben je vrij om nog andere foto's te nemen (van onze stand, de medewerkers, 'loopfoto's' langsheen het parcours, enz.)
      het zou er nog aan mankeren.

      Comment


      • #4
        Re: Shooting 20 km van Brussel voor GAIA 31/5

        Moderator Note: Verplaatst van Shooting Days naar Algemeen. Ik versta wel dat deze activiteit intussen achter de rug is, maar versta evenzeer dat deze vraag niet thuishoort in Shooting Days. Dat subforum is (bijna hoofdzakelijk) voor BD-activiteiten, terwijl TS hier een bereidwillige fotograaf zoekt.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Shooting 20 km van Brussel voor GAIA 31/5

          Is Gaia geen organisatie die jaarlijks behoorlijke bedragen uitgeeft aan reclame en media?
          Ik dacht zelfs dat die een eigen mediadienst hadden maar daar kan ik me in vergissen.

          In elk geval zou ik denken dat ze niet zouden moeten bedelen achter een gratis fotograaf die dan als tegenprestatie "vrij is om andere foto's te maken", maar een budget hebben om mensen daarvoor eerlijk in te huren.
          FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

          Comment

          Working...
          X