Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 5Dmark 3 , wanneer kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 5Dmark 3 , wanneer kopen?

    Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om de 5D3 te kopen. met mijn 5D2 zit ik net over de 100.000 clicks


    nu zag ik hem toevallig op mediamarkt staan voor €2195 ( hij zit niet in de btw korting prijsweek van mediamarkt)


    Met de 5DIV geruchten in het achterhoofd ging ik normaal nog enkele maanden wachten, maar voor die prijs lijkt het wel een koopje.

    Zou de 5D3 , met de release van de eventuele 5DIV nog verder dalen de komende maanden?
    "http://Kevin-V.com
    [SIZ

  • #2
    Re: Canon 5Dmark 3 , wanneer kopen?

    misschien een beetje... vind hem nog altijd vrij duur geprijsd naast bv d750 van nikon, maar eenmaal je aan een merk vasthangt/gewend bent....
    de vraag is, hoeveel zal die 5DIV dan wel kosten??
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

    Comment


    • #3
      Re: Canon 5Dmark 3 , wanneer kopen?

      Alijtd te vroeg en altijd te laat. Maakt niet uit wanneer je hem koopt. Ofwel zal de prijs nadet je hem gekocht hebt nog zakken ofwel ga je er geen meer vinden.

      Comment


      • #4
        Re: Canon 5Dmark 3 , wanneer kopen?

        Prijs is relatief stabiel nu. Zal niet veel meer zakken tenzij em gepasseerd wordt door de nieuwe release maar zo heel hard gaat dat ook niet gaan hoor.

        Ik zie in de statistiek wel dat het ideale moment er was rond nieuwjaar geweest. Dan zat de marktprijs iets lager (- 100 euro).

        Als je er eentje wil dan heb je je moment eigenlijk al gemist maar geen erg. Nu is eigenlijk ook een goed moment om te kopen.
        Wil je er eentje en heb je de centjes, gaan met die banaan en genieten van je aankoop.

        Wachten kan je nog doen als je 80 bent.

        Comment


        • #5
          Re: Canon 5Dmark 3 , wanneer kopen?

          Eind maart was er een cach back op van 300 euro ik weet niet tot wanneer die actie loopt .Hij koste bij Art- Craft 2699 waarvan Canon achteraf 300 euro terug betalen op je rekening .

          Comment


          • #6
            Re: Canon 5Dmark 3 , wanneer kopen?

            De laatste jaren was er altijd een cash-back actie in het begin van de zomer, daar kan je misschien nog op wachten? (dat is in de periode dat heel wat mensen hun vakantiegeld krijgen)
            Bij sommige Canon toestellen krijg je nu wel cash-back als je die koopt met een bepaalde lens, maar het is dan op de lens dat je dat geld terug krijgt.
            Dat is ook alleen maar interessant als er voor jou de juiste combinatie bij zit, als je al wat lenzen hebt, dan moet het lukken dat je net die camera met die lens nodig hebt...
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              Re: Canon 5Dmark 3 , wanneer kopen?

              Bij het overzicht van de canon-promo's staat er inderdaad iets bij dat er vor 5dIII iets op komst is.

              Comment


              • #8
                Re: Canon 5Dmark 3 , wanneer kopen?

                2195??? dan zou ik hem nu meteen
                kopen, toch niet gek?!

                Comment

                Working...
                X