Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BTW - Weg ermee... Het lijkt erop dat het klopt --> Nikon D7200

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BTW - Weg ermee... Het lijkt erop dat het klopt --> Nikon D7200

    Het lijkt erop dat ze voor het eerst in jaren eens echt de BTW cadeau doen. Ik heb me hierop gebaseerd op de Nikon D7200. Deze kan je nu kopen voor €990. Daar waar hij bij konijnenberg, kamera express, coolblue €1199 staat.

    Jullie gedacht hieromtrent?
    Mvg,
    Gregory
    www.gvg-photo.com

  • #2
    Re: BTW - Weg ermee... Het lijkt erop dat het klopt --> Nikon D7200

    Oorspronkelijk geplaatst door GregoryVG. Bekijk bericht
    Het lijkt erop dat ze voor het eerst in jaren eens echt de BTW cadeau doen. Ik heb me hierop gebaseerd op de Nikon D7200. Deze kan je nu kopen voor €990. Daar waar hij bij konijnenberg, kamera express, coolblue €1199 staat.

    Jullie gedacht hieromtrent?
    Op sommige zaken misschien, maar zeker niet op alles.
    Wanneer ik bvb. kijk naar het objectief Canon 17-55 2.8, dan betaal je bij MediaMarkt 849 euro en bij Art&Craft 634 euro .
    Klein verschilletje toch hé.

    Comment


    • #3
      Re: BTW - Weg ermee... Het lijkt erop dat het klopt --> Nikon D7200

      Oorspronkelijk geplaatst door GregoryVG. Bekijk bericht
      Het lijkt erop dat ze voor het eerst in jaren eens echt de BTW cadeau doen. Ik heb me hierop gebaseerd op de Nikon D7200. Deze kan je nu kopen voor €990. Daar waar hij bij konijnenberg, kamera express, coolblue €1199 staat.

      Jullie gedacht hieromtrent?
      je bedoelt MediaMarkt?
      Vaak vind ik de prijzen daar duurder dan elders, waardoor het voordeel met korting toch minder is. Zal vooral item per item verschillen denk ik.

      Comment


      • #4
        Re: BTW - Weg ermee... Het lijkt erop dat het klopt --> Nikon D7200

        d7100 toch aan een aantrekkelijke 700€
        portfolio en workshops:
        https://www.bennybulke.com/

        Comment


        • #5
          Re: BTW - Weg ermee... Het lijkt erop dat het klopt --> Nikon D7200

          D700 in 2009 gekocht zonder BTW bij de MM. De prijs 1600 plus Euro en dat heb ik zelfs in de uitloop periode niet zo laag gezien. Dus echt nieuw is de aktie niet en volgens mij heeft de MM dat altijd in feb (gehad).
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: BTW - Weg ermee... Het lijkt erop dat het klopt --> Nikon D7200

            Heb er net een Surface Pro 3 gekocht met aardig wat korting....
            De 512GB versie voor 1519 euro... niet slecht zou ik denken

            Comment


            • #7
              Re: BTW - Weg ermee... Het lijkt erop dat het klopt --> Nikon D7200

              Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
              D700 in 2009 gekocht zonder BTW bij de MM. De prijs 1600 plus Euro en dat heb ik zelfs in de uitloop periode niet zo laag gezien. Dus echt nieuw is de aktie niet en volgens mij heeft de MM dat altijd in feb (gehad).
              Ik heb hier andrs al redelijk wat discussies zien verschijnen waarop men zegt dat het niet zou kloppen. Vandaar...
              Mvg,
              Gregory
              www.gvg-photo.com

              Comment


              • #8
                Re: BTW - Weg ermee... Het lijkt erop dat het klopt --> Nikon D7200

                Je bent er nog mee weg ook of wa? LOL

                Mediaslet is een duitse firma als ik me niet vergis.
                Even de straatwaarde in duitsland opzoeken dan maar...


                De prijs is dus volledig normaal. NIETS korting! 0 zero zero zero zero zero ....

                Is trouwens een oud model waar gemakkelijk een centje op te vangen is voor die mannen.

                Conclusie: boerebedrog en jij bent er in gelopen met 2 voeten.

                Comment


                • #9
                  Re: BTW - Weg ermee... Het lijkt erop dat het klopt --> Nikon D7200

                  Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                  Je bent er nog mee weg ook of wa? LOL

                  Mediaslet is een duitse firma als ik me niet vergis.
                  Even de straatwaarde in duitsland opzoeken dan maar...


                  De prijs is dus volledig normaal. NIETS korting! 0 zero zero zero zero zero ....

                  Is trouwens een oud model waar gemakkelijk een centje op te vangen is voor die mannen.

                  Conclusie: boerebedrog en jij bent er in gelopen met 2 voeten.

                  Comment


                  • #10
                    Re: BTW - Weg ermee... Het lijkt erop dat het klopt --> Nikon D7200

                    Mediamarkt staat anders ook bij de winkels die in aanmerking komen op de Nikon promo pagina voor die 100€ cashback van Nikon (in de vorm van een prepaid visakaart)...?

                    Volgens mij is de BTW actie wel echt hoor...
                    Ik vind nergens anders een Surface Pro 3 512GB voor 1519€
                    http://www.vandenborre.be/laptop-tablet-pc-2-in-1/microsoft-surface-pro-3-i7-512gb

                    Comment


                    • #11
                      Re: BTW - Weg ermee... Het lijkt erop dat het klopt --> Nikon D7200

                      Nikon D750 voor 1726.... Dat is echt laag...
                      Mvg,
                      Gregory
                      www.gvg-photo.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: BTW - Weg ermee... Het lijkt erop dat het klopt --> Nikon D7200

                        Oorspronkelijk geplaatst door GregoryVG. Bekijk bericht
                        Nikon D750 voor 1726.... Dat is echt laag...
                        Waar ergens als ik vragen mag???
                        Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
                        Mijn fotoalbums

                        Comment


                        • #13
                          Re: BTW - Weg ermee... Het lijkt erop dat het klopt --> Nikon D7200

                          Oorspronkelijk geplaatst door timdelma Bekijk bericht
                          Waar ergens als ik vragen mag???
                          Mediamarkt. Btw actie
                          Mvg,
                          Gregory
                          www.gvg-photo.com

                          Comment


                          • #14
                            Re: BTW - Weg ermee... Het lijkt erop dat het klopt --> Nikon D7200

                            Oorspronkelijk geplaatst door GregoryVG. Bekijk bericht
                            Ik heb hier andrs al redelijk wat discussies zien verschijnen waarop men zegt dat het niet zou kloppen. Vandaar...
                            Hoe kun je hier over discussiëren? Dat is hetzelfde als discussiëren of water nat is of te wel het is waar of niet waar en als mensen die geen gebruik hebben gemaakt van die aanbieding en menen daat eerst de prijs met 19% is verhoogd en toen de acie is ingevoerd, hebben daar waarschijnlijk een reden voor: jaloezie, willen niet in de MM gezien worden, MM is niks(vind ik ook, maar als ze 100den euro goedkoper zijn.......

                            De uitgangsprijs was niet de allerlaagste in Nederland(Kameraexpres ed waren goedkoper) maar 19% eraf was een "offer you can't refuse".

                            Ze hadden alleen een demo model, geen probleem nieuwe besteld(wel gelijk betalen) en 5 dagen later had ik hem en aan de doos met stickers te zien rechtstreeks van Nikon NL..
                            Last edited by hjanssen; 28 mei 2015, 18:08.
                            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                            Comment


                            • #15
                              Re: BTW - Weg ermee... Het lijkt erop dat het klopt --> Nikon D7200

                              Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                              Hoe kun je hier over discussiëren? Dat is hetzelfde als discussiëren of water nat is of te wel het is waar of niet waar en als mensen die geen gebruik hebben gemaakt van die aanbieding...
                              Wel het moet lukken dat ik net voor de vorige "BTW" actie een frigo gekocht heb in de MM voor mijn moeder aan prijs X.
                              Ik weet nog heel goed dat enkele weken nadien er een "BTW" actie was en mijn vrouw zij nog van "da moet lukken, je had beter een paar dagen gewacht met kopen"

                              Toen ging ik online de prijs gaan opzoeken van de zelfde frigo (zelfde merk, type) en rarara... em was korting inbegrepen 1 euro duurder. De frigo zelf was zeer veel duurder als wat ik hem betaald had zonder korting.

                              De moraal van het verhaal is dat je daar niet moet in trappen. Prijzen objectief vergelijken en niet naief zijn is nog altijd het beste.

                              Gewoon merk en type van wat je wil kopen eens in google smijten kan je al veel leren.
                              Beetje huiswerk maken voor je iets koopt en nadien evalueren of het wel degelijk een goei beslissing was.

                              Comment

                              Working...
                              X