Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

problemen opladen Flickr

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • problemen opladen Flickr

    Hallo,

    Ik werk al geruime tijd met Flickr voor het opladen van beelden.
    Liep tot nu toe steeds perfect.
    Vandaag krijg ik echter langs geen kanten nog beelden op de Flickr ...
    Hun weblayout is blijkbaar ook drastisch veranderd, althans bij mij dit weekend toch.
    Als ik nu beelden wil opladen, dan worden ze precies wel gelezen, maar ik krijg voortdurend de boodschap dat ik moet herproberen, dat er een communicatie error is.
    Iemand ook dergelijk probleem en een idee hoe het dan wel lukt om op te laden ?

    Groeten,
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

  • #2
    Re: problemen opladen Flickr

    De lay-out is inderdaad veranderd, en soms komt het wel eens voor dat het niet lukt met uploaden. Heb er gisteren ook nog foto's opgezet en 1 daarvan wilde flickr niet uploaden, de andere wel. Het waren nochtans allemaal dezelfde bestanden, er is soms geen duidelijke reden voor. Probeer het anders binnen enkele uren nog eens en soms lukt het dan wel. Zondagavond en maandag zijn nogal drukke dagen voor het net, de mensen hebben tijd en willen direct alles online zetten met enige overbelasting als gevolg..... denk ik
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: problemen opladen Flickr

      Evelyn,

      Ja, zal nog eventjes wachten en dan nog een herproberen.
      Maar ik dacht met de nieuwe layout dat er misschien ook andere zaken gewijzigd waren, waar ik zelf geen weet van had ....
      Hopelijks lukt het binnen afzienbare tijd wel terug.
      Bedankt voor je reactie,
      Deka
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

      Comment


      • #4
        Re: problemen opladen Flickr

        Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
        De lay-out is inderdaad veranderd, en soms komt het wel eens voor dat het niet lukt met uploaden. Heb er gisteren ook nog foto's opgezet en 1 daarvan wilde flickr niet uploaden, de andere wel. Het waren nochtans allemaal dezelfde bestanden, er is soms geen duidelijke reden voor. Probeer het anders binnen enkele uren nog eens en soms lukt het dan wel. Zondagavond en maandag zijn nogal drukke dagen voor het net, de mensen hebben tijd en willen direct alles online zetten met enige overbelasting als gevolg..... denk ik
        Evelyn,
        Blijkbaar ligt het toch bij flickr zelf ... Er staat nu een berichtje op de uploadpagina dat er momenteel problemen zijn en dat ze eraan werken ....
        Duimen dat het snel opgelost raakt.
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

        Comment


        • #5
          Re: problemen opladen Flickr

          Ja ik zie het ook. Afwachten maar.
          Groeten
          https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

          Comment

          Working...
          X