Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bestellen pin australie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bestellen pin australie

    Zou graag een geheugenkaart bestellen bij PIN. Is er iemand waar ik mijn bestelling kan bijvoegen zodat we de verzendkosten kunnen delen?
    Groetjes

  • #2
    Misschien helpt 't als je zegt van waar je bent???

    Comment


    • #3
      Misschien is het wel een idee om een keer een inkoopactie te starten?
      "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

      Comment


      • #4
        Ja Mic ik ben van Lommel, maar ben niet te beroerd voor een paar kilometers te rijden. Stelt dit de zaak in een ander daglicht?
        Groetjes

        Comment


        • #5
          Originally posted by Myth
          Misschien is het wel een idee om een keer een inkoopactie te starten?
          Goed idee, best eerst informeren bij Vasa welke kortingen er mogelijk zijn, gezien de toch wel scherpe prijzen.

          Comment


          • #6
            Heb misschien ook wel interesse in een cf kaart van 512mb.

            Woon in Mol (2400)

            Peter

            Camera : nikon D90 (1/7/2010) met (Nikon 18/200 VR) vervangen door Tamron 18/270.

            http://www.peter-mia.be

            Comment


            • #7
              Hallo, ik ben geinteresserd in de aankoop van een X drive.Aankoop zou al vrij snel moeten gebeuren. Ik ben woonachtig in de buurt van Antwerpen.Misschien zijn er nog kandidaten die dit toestel willen aankopen?

              Comment


              • #8
                ff off topic, mss kan iem mij helpen. Ik ga straks 5 kaartjes, 8AA batterijen en 2 bp 511 's bestellen. Hoe worden dan de verzendkosten verdeeld? of moet je voor alles verzendkosten betalen?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by creXis
                  ff off topic, mss kan iem mij helpen. Ik ga straks 5 kaartjes, 8AA batterijen en 2 bp 511 's bestellen. Hoe worden dan de verzendkosten verdeeld? of moet je voor alles verzendkosten betalen?
                  Normaal niet natuurlijk, ze zullen dit in 1 pakketje proberen af te leveren.

                  Ik heb zelf (weer) een xdrive in bestelling staan en 2 cf kaarten, die 2 cf kaarten gaan gewoon in de doos van de xdrive. Geen bijkomende kosten dus.

                  In every colour there's the light
                  In every stone sleeps a crystal
                  Remember the Shaman, when he used to say:
                  "Man is the dream of the dolphin"

                  Comment


                  • #10
                    3 x-drives bestellen, alles in 1 paketje en slechts voor 1 x-drive douane taxen moeten betalen, 't is niet alleen de verzendkosten die in 3 verdeeld worden
                    To make your dreams come true, wake up

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Myth
                      Misschien is het wel een idee om een keer een inkoopactie te starten?
                      Waarom niet ,Wil wel meedoen voor een Xdrive VP3310/ 30 GIG/4200 rpm.Misschien kan men zo een betere prijs bekomen..?
                      Klein vraagje : Verschil 4200 rpm en 5400 rpm ongeveer 50 euro, de moeite waard of niet .Verschil in snelheid bij wegschrijven zo waarneembaar?
                      groetjes refibe..toffe bende..
                      [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by refibe
                        ...

                        Waarom niet ,Wil wel meedoen voor een Xdrive VP3310/ 30 GIG/4200 rpm.Misschien kan men zo een betere prijs bekomen..?
                        Klein vraagje : Verschil 4200 rpm en 5400 rpm ongeveer 50 euro, de moeite waard of niet .Verschil in snelheid bij wegschrijven zo waarneembaar?
                        groetjes refibe..toffe bende..

                        Gister een mail van Vasa gekregen dat mijn bestelling wat vertraging gaat oplopen omdat de 40GB 5400rpm schijven nog niet binnen zijn.

                        Ik heb meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om even te vragen welke schijven hij in de xdrives stopt en wat hij vindt van het verschil tussen 4200rpm en 5400rpm schijven.

                        De schijven die hij gebruikt komen van Fujitsu, voor hun specs, zie de volgende links:

                        5400rpm:http://www.fujitsu.com/au/services/t...AH-Series.html
                        4200rpm: http://www.fujitsu.com/au/services/t...AT-Series.html

                        Het gedeelte uit de mailwisseling wat over de 5400/4200rpm schijven gaat (Om dit te posten is natuurlijk toestemming gevraagd en verkregen van Vasa)

                        -------------------------------------------
                        Regarding 4200 and 5400, it is correct that I am using this versions of
                        Fujitsu. The important thing to understand is that difference in speed is
                        not in transfer of the card. Transfer will be exactly the same the same
                        regardless of the speed.

                        The speed comes into play when you connect to PC, than you have much faster
                        transfer rate. Now, my advise is unless you really need that PC's speed, and
                        have in mind than being USB 2.0 - you still have very fast speed on 4200rpm
                        as well.

                        If you are in need of transferring data there and back every day and you are
                        dealing with over gigs of space you definitely need 5400rpm, but if you are
                        just family photographer or higher enthusiast and you transfer couple of
                        times per week, than it is wasting money to buy 5400rpm.

                        This is my honest opinion, and experience I have with all those devices.
                        -------------------------------------------

                        Ik hoop dat je wat aan deze info hebt.

                        greeetz

                        In every colour there's the light
                        In every stone sleeps a crystal
                        Remember the Shaman, when he used to say:
                        "Man is the dream of the dolphin"

                        Comment


                        • #13
                          [QUOTE] Originally posted by Dolphin
                          Originally posted by refibe
                          ...

                          -------------------------------------------

                          Ik hoop dat je wat aan deze info hebt.

                          greeetz

                          THX voor bijkomende info...refibe..toffe bende..
                          [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

                          Comment


                          • #14
                            na hoelang krijg je normaal je tracking number?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by creXis
                              na hoelang krijg je normaal je tracking number?
                              maandagnamiddag besteld, gisterenmiddag trackingnumber gekregen...
                              pakje nu in Köln aangekomen uurke geleden

                              edit: vanochtendvroeg 9u30 aangekomen.
                              www.loft6.be

                              Comment

                              Working...
                              X