Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie kan foto's nemen van de kids

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie kan foto's nemen van de kids

    Ik ben hier pas nieuw en weet niet juist of dat zoekertje hier mag staan of waar ik het kan plaatsen ? Indien het in de verkeerde kamer staat vergeef me aub .

    Ik ben zeer dringend op zoek naar een amateur fotograaf ( prof mag ook maar budget laat het niet toe ) uit de regio Izegem die eens wat fotokes zou willen maken van onze 3 kids ( 12j , 10j en 2,5j ) . Ik heb 4 J geleden zeer zwaar werkongeval gehad en ben sindsdien invalide ( helaas heeft verzekering het niet aanvaard en zit alles nu voor de rechtbank) ,vandaar dat ik moet zoeken achter iemand die gratis of zeer goedkoop wat fotokes zou willen maken van de kids . Ik zou graag voor de vriendin haar verjaardag leuke canvas ofzo laten maken maar heb eigenlijk niks van echt mooie foto . Wie zou het zien zitten om de fotokes te maken voor mij ? De foto's moeten daarvoor niet in profesionele fotostudio gemaakt worden maar mogen bv ook gerust in park ofzo gemaakt worden ( moest er iemand ons echt een plezier kunnen doen en toch in studio zou dit fantastisch zijn ) vanwege mijn handicap ( zit met 12 rugletsels en om pijn wat draaglijk te krijgen zit ik op morfine en hopen pijnstillers ) zoek ik iemand in de buurt van Izegem , Ledegem ,Gullegem daar ik me vrij moeilijk kan verplaatsen . Wie kan en wil ons aub helpen zou wel dringend moeten gedaan worden liefst nog deze week . Het grootste probleem is het budget ik kan echt niet veel betalen en zou eigenlijk iemand moeten zijn die ons eens na enkele zware tegenslagen echt een enorm groot plezier wil doen . Onze kids is eigenlijk enige wat we nog hebben .

    Ik hoop ( droom ervan) om eens enkele echt mooie foto's van onze kids te hebben zodat ik vriendin die onlangs alle medische problemen( rug die volledig kapot is alsook hartproblemen ) die ik heb toch voor mij blijft kiezen en zou haar een enorm groot plezier kunnen doen met mooie grote canvas of foto op glas enz .
    De foto's moeten niet afgedrukt worden , als ik ze op stick ofzo heb kan ik verder

    Wie wil ons aub helpen ??? Kan je eventueel ook prijs doorgeven indien je er centjes voor wil . Mag bv ook student fotografie zijn

  • #2
    Re: Wie kan foto's nemen van de kids

    Moderator Note: Verplaatst van Gezocht (waar men enkel via PB of email kan reageren, naar Algemeen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment

    Working...
    X