Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Complete set - prijsraming

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Complete set - prijsraming

    Hallo allemaal,

    Ik ben dit jaar begonnen met fotografie te studeren en voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn opa die niet genoeg meer kan zien (en andere hobbies heeft) dit pakket. Ik was er al even mee bezig en dacht echt dat het iets voor mij was maar uiteindelijk ben ik er toch niet zo in geïnteresseerd als ik dacht. Ik heb er tegenwoordig ook geen tijd meer voor vermits ik een job heb aangenomen en ga samenwonen met mijn vriendin.

    Mijn vraag aan jullie is of jullie mij ongeveer zouden kunnen zegen hoeveel dit pakket nog waard is. Ik vind namelijk heel verschillende prijzen op het internet en vermits ik dit gekregen heb, weet ik ook niet hoeveel dit ooit gekost heeft.

    Camera:
    Nikon D200
    Lenzen:
    EX Sigma 28-70mm D Aspherical
    Tokina AT-X PRO SD 11-16 F2.8 (IF) DX
    Nikon AF-S NIKKOR 18-200mm 1:3,5-5,6 G
    Flash:
    Nikon speedlight SB-800

    Jullie zouden mij er heel wat opzoekwerk mee besparen als jullie mij een richtprijs zouden kunnen geven.

    Alvast heel erg bedankt!

  • #2
    Re: Complete set - prijsraming

    Moderator Note: Topic verplaatst van 'Aangeboden' naar 'Algemeen' aangezien niemand kan reageren in het verkoopsforum en dit materiaal ook (nog) niet te koop staat.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #3
      Re: Complete set - prijsraming

      Oorspronkelijk geplaatst door Jeanxx Bekijk bericht
      Hallo allemaal,

      Ik ben dit jaar begonnen met fotografie te studeren en voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn opa die niet genoeg meer kan zien (en andere hobbies heeft) dit pakket. Ik was er al even mee bezig en dacht echt dat het iets voor mij was maar uiteindelijk ben ik er toch niet zo in geïnteresseerd als ik dacht. Ik heb er tegenwoordig ook geen tijd meer voor vermits ik een job heb aangenomen en ga samenwonen met mijn vriendin.

      Mijn vraag aan jullie is of jullie mij ongeveer zouden kunnen zegen hoeveel dit pakket nog waard is. Ik vind namelijk heel verschillende prijzen op het internet en vermits ik dit gekregen heb, weet ik ook niet hoeveel dit ooit gekost heeft.

      Camera:
      Nikon D200
      Lenzen:
      EX Sigma 28-70mm D Aspherical
      Tokina AT-X PRO SD 11-16 F2.8 (IF) DX
      Nikon AF-S NIKKOR 18-200mm 1:3,5-5,6 G
      Flash:
      Nikon speedlight SB-800

      Jullie zouden mij er heel wat opzoekwerk mee besparen als jullie mij een richtprijs zouden kunnen geven.

      Alvast heel erg bedankt!
      Laat me even een grove schatting geven:

      D200 : 200€
      28-70 : 100€
      11-26 : 200€
      18-200 : 200€
      SB-800: 250€

      Alles rekening houdend met materiaal dat wat gebruikssporen toont, maar wel nog perfect werkt.

      Schiet maar als ik verkeer ben.

      Comment


      • #4
        Re: Complete set - prijsraming

        Bedankt,

        Dat is ongeveer wat ik ook gevonden heb uiteindelijk.

        Comment

        Working...
        X