Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Albumprinter,wie heeft daar problemen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Albumprinter,wie heeft daar problemen?

    Wij hebben al op 28 juli een fotoboekje besteld,en betaald bij Albumprinter,dus waar alle fotos al in afgedrukt staan,maar tot nu toe nog niets ontvangen,was van plan,als dit een goede kwaliteit was,alles van onze club zo te laten afwerken,maar dit duurt dus wel al een tijdje.Bij navraag is de ene keer de afdruk begonnen,en de andere keer zullen ze het bedrag terugstorten.??? dan kunnen ze mijn betaling niet koppelen aan een ordernummer.
    Misschien ligt de fout wel bij mij,tijdens de bestelling,maar vind dat zij het vlotter moeten rechtzetten
    Zal jullie hiervan op de hoogte houden.
    Imac en Canon... de max

  • #2
    Ze zijn pas overgeschakeld naar een nieuwe drukker met bijhorende drukkerij. En wat je nu verteld daar heb ik vroeger ook problemen mee gehad.
    Ik had gehoopt dat het nu wel wat beter zou zijn, maar dat blijkt precies niet het geval te zijn.
    Heb 3 weken geleden nog een album besteld en dat is wel na één week bij mij in de brievenbus beland. Dus soms gaat het wel goed.
    Het is in ieder geval geen goede reclame voor ze.
    Moet er wel bij vertellen dat de albums wel beter van kwaliteit zijn.
    Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
    Hier op dit forum.

    Comment


    • #3
      beter ?
      en is dat nu goed ?
      Ik had er ook 1 besteld en was zwaar ontgoocheld over de kwaliteit.
      Het was gewoon schandalig. Het leken wel kleurenfotocopien van 10 jaar geleden.
      Was bedoeld als cadeau en we hebben uiteindelijk voor iets anders mogen zorgen, want zoiets geef je niet aan iemand cadeau.

      Ben echt wel benieuwd of het nu wel presenteerbaar is.

      Comment


      • #4
        OK. vandaag dus het fotoboekje thuisgeleverd,en moet zeggen,de kwaliteit is zeer aanvaarbaar,zeker voor die massa foto's in het boekje aan die prijs.
        Als ze nu nog iets doen,zoals bij vele andere aankoop site's,zoals hardware en witgoed, aan de iban en bic (Internationaal bank account nummer ,en het Bank indificatie code)voor het betalen zonder visakaart,dan pas zal het betalen uiterst vlot kunnen verlopen,en zal de bestelling/levering dan ook vlotter gaan.
        Dan zal ik ook nog een 60 tal boekjes kunnen laten aanmaken voor onze clubleden,want het is wel een mooi cado,bv. voor nieuwjaar.
        Nb,zopas nog gelezen op het net, dat die kredietkaarten bij gebruik op het internet, niet altijd veilig zijn.
        Imac en Canon... de max

        Comment

        Working...
        X