Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotoalbum aanmaken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotoalbum aanmaken

    Heb nu een aantal in mijn ogen deftige foto's en zou die graag in een albium verwerken. Hoe begin je eraan. Heb webspace bij telenet
    Heb al een poging gedaan met webalbum maar dan is het resultaat van de foto's zeer bedroevend (doe waarschijnlijk wel iets mis) Mischien iemand die een workflow en gebruikte progs kan meedelen?
    Hoop dat het hier in het juiste forumdeel staat.
    D7000 + 28 tot 400mm

  • #2
    Je kan heel eenvoudig online albums aanmaken op www.pixelfish.be , tevens kan je afbeeldingen plaatsen hier op het forum vanuit de albums.

    Comment


    • #3
      Originally posted by LuCC
      Heb nu een aantal in mijn ogen deftige foto's en zou die graag in een albium verwerken. Hoe begin je eraan. Heb webspace bij telenet
      Heb al een poging gedaan met webalbum maar dan is het resultaat van de foto's zeer bedroevend (doe waarschijnlijk wel iets mis) Mischien iemand die een workflow en gebruikte progs kan meedelen?
      Hoop dat het hier in het juiste forumdeel staat.
      Je kan ook eens een kijkje gaan nemen bij www.fotopic.net.
      Daar heb je 250 MB ruimte,dus 5x meer dan bij Telenet en extra mogelijkheden...Zelf ben ik er tevreden over.
      [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

      Comment

      Working...
      X