Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1e keer (nu wel met foto)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 1e keer (nu wel met foto)

    hallo
    ik ben voor de 1e keer op pad gegaan om een event te fotograferen en ik vond het zelf mega leuk om te doen.
    Graag had ik toch eens jullie mening gehad over de 'kwaliteit' zo doende dat ik wat kan bijleren.

    Hou er rekening mee dat het mijn 1 e keer was

    bedankt







    Moderator Note: Afbeeldingen overschrijden de 1024px norm, en daarom achter een linkje geplaatst. In Showcase (bedoeld voor het tonen van je BESTE (?) foto) mag bovendien maar één foto, dus daarom is je bijdrage naar Fotobeoordeling verplaatst.
    De regels lezen, en respecteren a.u.b.
    Gelieve de afmetingen te corrigeren, en je topic aan te passen bij je volgend bezoek aan het forum. Anders wordt je topic verplaatst naar het Testforum tot je in orde bent.
    Dank voor je begrip & medewerking.
    Last edited by LesC; 17 april 2015, 22:03.

  • #2
    Re: 1e keer

    Oorspronkelijk geplaatst door kevintjevh Bekijk bericht
    hallo
    ik ben voor de 1e keer op pad gegaan om een event te fotograferen en ik vond het zelf mega leuk om te doen.
    Graag had ik toch eens jullie mening gehad over de 'kwaliteit' zo doende dat ik wat kan bijleren.

    Hou er rekening mee dat het mijn 1 e keer was

    bedankt

    https://plus.google.com/u/0/107650011816029557094/posts
    oei al paar keer bekeken en geen reactie zo slecht?

    Comment


    • #3
      Re: 1e keer

      Nee, de openingspost voldoet niet aan de regels :-(

      Het is namelijk niet de bedoeling dat we een link moeten klikken om (n)iets te kunnen zien.

      Comment


      • #4
        Re: 1e keer

        aah ok sorry wist ik niet .... ik fix het zo meteen...

        Comment


        • #5
          Re: 1e keer

          Jammer, nog een keer het regelement goed lezen .... 1024px langste zijde toegestaan
          -------

          Ik vraag me af wat die 2de foto nu in deze te vertellen heeft, hoort er mijn in zienswijze niet thuis in dit reeksje

          Comment


          • #6
            Re: 1e keer

            Normaal gezien mag je in Showcase slechts 1 foto plaatsen. En Showcase is normaal bedoelt voor je BESTE foto's... Als het je eerste keer is, mss best posten in beoordeling.
            "In dit Showcase forum mag je vanaf 01/01/2010 per kalenderdag slechts 1 foto-onderwerp (topic) met maximaal 1 foto starten."

            Om op je foto's te reageren. Geen van alle foto's geeft me een echt wauw gevoel. Vind de zwart-wit omzetting niet echt geslaagd. 2e foto hoort er idd niet in thuis, en de 3e moet je recht zetten.
            Mvg,
            Gregory
            www.gvg-photo.com

            Comment


            • #7
              Re: 1e keer

              Moderator Note: Verplaatst naar Testforum totdat TS het probleem oplost.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment

              Working...
              X