PDA

Volledige versie bekijken : Zwarte Magicka en de Duiven op De Dam

armando113
4 april 2015, 22:23
http://i1178.photobucket.com/albums/x368/armando113/zwarte%20magicka-1024_zpsuic2vqou.jpg

Amsterdam 2015

Lagrange
9 april 2015, 12:38
Een beetje breed beeld voor een goede straatfoto.
De linkerhelft is duidelijk het interessants.

Jensdh
9 april 2015, 16:17
Ben zelf een fan van harde contrasten, maar dit is te. Geen detail in de zwarten.

armando113
9 april 2015, 19:26
Ben zelf een fan van harde contrasten, maar dit is te. Geen detail in de zwarten.

Dat was ook het idee (zie titel). hoewel die mevrouw heel braaf staat te poseren vond ik haar er wel uitzien als een toverheks. Komt blijkbaar niet over. Missie mislukt. :(

Stefan_C
10 april 2015, 20:03
Dat was ook het idee (zie titel). hoewel die mevrouw heel braaf staat te poseren vond ik haar er wel uitzien als een toverheks. Komt blijkbaar niet over. Missie mislukt. :(

zou het dan niet lukken dat over te doen komen door de foto een 2de keer te ontwikkelen en in de andere zwarten de details terug te winnen zodat je enkel die dame zo duister maakt?
(PS: ik ben wel ge´ntrigeerd door je foto's hier :G daarom het rijtje aan het afgaan)

deka
12 april 2015, 20:00
Vind deze toch wel weer sterk hoor ... En de manier van ontwikkelen is typisch in jouw eigen stijl, dus aansluitend bij heel wat werk van jou.
groeten,
deka

Jensdh
13 april 2015, 18:01
Op die manier had ik het nog niet gezien, met de uitleg erbij zie ik het wel!

tantine
14 april 2015, 20:26
Harde contrasten is smaak...ik zie liever nog iets van details in het zwart ;) Wat mij hier wel wat stoort is het meisje li zonder voeten ;) Ik zou daarom de foto croppen tot een cm onder haar jas.