Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Indoorlocatie voor lingerie fotoshoot (privé).

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Indoorlocatie voor lingerie fotoshoot (privé).

    Voor een privé glamour fine art fotoshoot zijn mijn vriendin en ik op zoek naar een locatie die we kunnen gebruiken of afhuren (west of oost -vlaanderen).
    Mijn vriendin weet echter wel wat ze wil, namelijk de stijl van een herenhuis, marmer, vintage-retro, hoge plafonds, franse stijl, chiqué ...
    Enfin u begrijpt het wel, maar hierdoor wordt de zoektocht niet gemakkelijker. Een groot probleem is het budget anders konden we gerust een kasteel afhuren. Sommige kastelen of zalen verhuren hun ruimtes voor trouwfeesten, vergaderingen, ... maar aangezien dit privé is zijn die bedragen niet te betalen. Een inkomhal of salon van een mooi herenhuis zou in feite al genoeg zijn.
    We hebben al verschillende hotels gecontacteerd voor hun suites maar ook dat moeten we afhuren voor minimum 1 nacht wat meestal ook een dure zaak is (500 euro +).

    Duur van de fotoshoot zou 3 a 4 uur bedragen en het budget is 100 euro. De foto's worden niet gepubliceerd. Indien jullie een adresje kennen of u heeft zelf zo'n huis waarvan u gerust 1 of 2 ruimtes voor een halve dag wil verhuren gelieve mij dan asap te contacteren!
Working...
X