Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

opsporingscentrum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • opsporingscentrum

    hoi

    ik kreeg laatst een telefoontje van een "deskundige van het opsporingscentrum"
    blijkbaar iemand die bijberoepers "controleert" want hij stelde aan de telefoon nogal vage, rare vragen.

    Iemand ervaring hiermee en wat ik hiervan moet denken? Jaloezie van een concullega?? of iemand die me overgeschreven heeft?
    Ik heb ocharm 3 a 5 opdrachtjes per jaar maar wilde gewoon in orde zijn.
    door zulke bizarre telefoontjes wordt ne mens bang dat hij nog iets verkeerd doet....
    *zin om ermee te stoppen*

    nog iemand hiervan gehoord??
    You only live once...

  • #2
    Re: opsporingscentrum

    Als ik een raar" telefoontje krijg vraag ik eerst de volledige naam van de persoon die belt en voor welk bedrijf het is. Is het een "privé" of "anoniem" nummer dan antwoord ik op geen enkele vraag maar begin zelf vragen te stellen (Van waar heb je mijn nummer, waarom bel je mij, probeer je iets te verkopen... enz) Ze haken dan heel vlug af als het niet legitiem is.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: opsporingscentrum

      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      Als ik een raar" telefoontje krijg vraag ik eerst de volledige naam van de persoon die belt en voor welk bedrijf het is. Is het een "privé" of "anoniem" nummer dan antwoord ik op geen enkele vraag maar begin zelf vragen te stellen (Van waar heb je mijn nummer, waarom bel je mij, probeer je iets te verkopen... enz) Ze haken dan heel vlug af als het niet legitiem is.
      dat heb'k gedaan, naam gegoogle't en alles en het klopt wat hij zegt. werkt voor minfin en is legitiem!
      vandaag ook mijne boekhouder gebeld en hij kent 'em ook.
      moet mij niet ongerust maken, maar vind het toch maar ambetant en raar...
      You only live once...

      Comment


      • #4
        Re: opsporingscentrum

        Wat voor vragen stelt die man dan?

        Als het over centen gaat, dan praat ik niet met onbekenden. Ik heb niks te verbergen, maar wil niemand op ideeën brengen.

        Comment


        • #5
          Re: opsporingscentrum

          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          Wat voor vragen stelt die man dan?

          Als het over centen gaat, dan praat ik niet met onbekenden. Ik heb niks te verbergen, maar wil niemand op ideeën brengen.
          als ik veel werk had, welke opdrachten ik vooral deed, welk materiaal ik had (en bij deze vraag heb ik afgehaakt en gezegd dat ik al zijn vragen via mail of persoonlijk wil beantwoorden)
          en dat vond hij ok, dus nu moet ik wachten op zijn mail, heeft 2 weken verlof.
          wordt vervolgd...
          You only live once...

          Comment


          • #6
            Re: opsporingscentrum

            Tja, zij mogen vragen stellen, maar ik weet niet of jij verplicht bent te antwoorden.

            Zelfs als ik een mail zou krijgen weet ik niet of ik daarop zou antwoorden.
            Ofwel controleren ze mijn dossier, en dan moeten ze dat melden, ofwel niet...

            Comment

            Working...
            X