Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het ochtendprogramma SD BXL

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het ochtendprogramma SD BXL

    Het ochtendprogramma SD BXL



    update






    update

















    Last edited by Guest6; 25 maart 2015, 09:42.

  • #2
    Re: Het ochtendprogramma SD BXL

    De foto's van het Plaza Hotel benaderen volgens mij hier de ware kleuren.
    Misschien proberen om het stukje stoel links op de eerste foto verwijderen.

    Groetjes,

    Dirk

    Comment


    • #3
      Re: Het ochtendprogramma SD BXL

      knappe reeks van een stukje SD wat wij niet te zien kregen
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

      Comment


      • #4
        Re: Het ochtendprogramma SD BXL

        Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk bericht
        De foto's van het Plaza Hotel benaderen volgens mij hier de ware kleuren.
        Misschien proberen om het stukje stoel links op de eerste foto verwijderen.

        Groetjes,

        Dirk
        Ja en neen. De lichten in de grote luster en de platte lichtboxen aan het plafond zijn wit van kleur (of wit nu echt een kleur is, laat ik in het midden). Hier zijn ze grijs met wat blauw in. Maar voor de rest correct.
        Vind het enkel spijtig dat iemand een stoel uit de rij heeft gehaald om in het midden te plaatsen (vermoedelijk om het plafond te fotograferen zonder dat de stoelen storen door het toestel hoger te liften) en de stoel niet heeft terug geplaatst. Dit breekt de opbouw, symmetrie grandioos. Spijtig
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: Het ochtendprogramma SD BXL

          Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
          Ja en neen. De lichten in de grote luster en de platte lichtboxen aan het plafond zijn wit van kleur (of wit nu echt een kleur is, laat ik in het midden). Hier zijn ze grijs met wat blauw in. Maar voor de rest correct.
          Vind het enkel spijtig dat iemand een stoel uit de rij heeft gehaald om in het midden te plaatsen (vermoedelijk om het plafond te fotograferen zonder dat de stoelen storen door het toestel hoger te liften) en de stoel niet heeft terug geplaatst. Dit breekt de opbouw, symmetrie grandioos. Spijtig
          juist gezien .

          ik heb de hooglichten van de centrale lamp wellicht te veel bijgewerkt waardoor ze grijs werden .
          twee updates geplaatst .

          de stoelen : inderdaad, maar dit item had ik ter plaatse kunnen aanpassen, of nadien wegshoppen .
          ik vond echter dat het doorbreken van die symmetrie wel iets had en heb gekozen voor de situatie zoals ze op dt moment was.
          Last edited by Guest6; 25 maart 2015, 09:44.

          Comment


          • #6
            Re: Het ochtendprogramma SD BXL

            Mooie reeks, die van het plaza hotel en het theater zijn super

            Comment

            Working...
            X