PDA

Volledige versie bekijken : Niets minder dan een prachtige dame

armando113
18 maart 2015, 18:40
http://i1178.photobucket.com/albums/x368/armando113/No%20981-1024_zpsbvg1vvkg.jpg

Amsterdam - 2015.

Mijn keuze valt toch op het origineel omdat die niet alleen focust op de dame maar ook op de omgeving wat het voor mij een soort van " klassieke filmset" gevoel geeft.

Jos Vanhengel
18 maart 2015, 21:59
Jij hebt de slechte gewoonte, mooie mensen te amputeren; ik herinner mij nog een hof-nominatie van onlangs.

Niet mijn kop thee.

armando113
19 maart 2015, 07:02
Jij hebt de slechte gewoonte, mooie mensen te amputeren; ik herinner mij nog een hof-nominatie van onlangs.

Niet mijn kop thee.

Maar u herinnert zich die foto wel :D Daarnaast een iets vriendelijkere ondertoon en een beetje meer inhoud in uw kritieken zouden ook niet misstaan. Hier kun je niets mee behalve het er mee eens of oneens zijn.

dwarsligger
19 maart 2015, 08:15
Croppen zou ik zeggen; links tot aan de brommer, rechts de fiets weg en het personnage tot boven de knie en het wordt een juweeltje.

armando113
19 maart 2015, 10:08
Update. Keuzes, keuzes... de derde is het meest in balans maar ook het saaist. ik denk ik ga voor twee (op dit moment :rolleyes:)

CLAESSENS
19 maart 2015, 10:59
Mooie foto hoor ! Dat er geen benen opstaan is helemaal niet erg.
En ik vind persoonlijk de eertste de beste.

jan.brouwers
19 maart 2015, 12:53
Ik ga ook voor de eerste, het is toch pure straatfotografie en een mooie omzetting nog ook.

Om het commentaar van Jos zou ik me niet druk maken, dat is nu eenmaal zijn manier om zich te willen "onderscheiden" op dit forum.

Red Falcon
19 maart 2015, 16:50
In SC mag maar één update geplaatst worden als andere leden DAAROM VRAGEN, twee update is uit den boze en daar is uw tweede update (in de veronderstelling dat ik juist ben want er staat NIETS vermeld) verwijderd.

armando113
19 maart 2015, 19:45
In SC mag maar één update geplaatst worden als andere leden DAAROM VRAGEN, twee update is uit den boze en daar is uw tweede update (in de veronderstelling dat ik juist ben want er staat NIETS vermeld) verwijderd.

Sorry

Lennert
20 maart 2015, 16:25
Je bent een van de beste straat-fotografen van dit forum, knap.

armando113
20 maart 2015, 18:21
Je bent een van de beste straat-fotografen van dit forum, knap.

Wow bedankt. dat is nog beter dan een HOF.

Frakske
21 maart 2015, 10:58
Zoals steeds straatfotografie van de bovenste plank !
En je bent wel verstandig genoeg om niet in de pas te gaan lopen en zelf te blijven doen wat jij goed vind, je stijl is o zo herkenbaar ;)
Dit is zeker ook een beeld dat echt blijft hangen !

deka
22 maart 2015, 09:54
Zoals steeds straatfotografie van de bovenste plank !
En je bent wel verstandig genoeg om niet in de pas te gaan lopen en zelf te blijven doen wat jij goed vind, je stijl is o zo herkenbaar ;)
Dit is zeker ook een beeld dat echt blijft hangen !

+1
deka