PDA

Volledige versie bekijken : Stadshal, Gent

Thomas79
6 maart 2015, 15:33
http://i62.tinypic.com/zv04o.jpg

Thomas79
16 maart 2015, 06:17
Geen reacties, jammer.
Toch bedankt voor het kijken.

maniac
1 april 2015, 19:27
Op de een of andere manier mocht de lucht wat doorgedrukt worden om de zwaarte van de stadshal enigszins op te vangen. Wel goed in beeld gebracht.

En toch vind ik dat die (St Baafs?)toren er niet echt bijpast. Of is het omgekeerd?

ifiamminghi
2 april 2015, 21:12
Op de een of andere manier mocht de lucht wat doorgedrukt worden om de zwaarte van de stadshal enigszins op te vangen. Wel goed in beeld gebracht.

En toch vind ik dat die (St Baafs?)toren er niet echt bijpast. Of is het omgekeerd?

Volg Maniac, meen dat het de Sint Niklaaskerk is... nu ja, die staat daar nu ook eenmaal... en van deze stadshal een foto maken is absoluut niet simpel. Vind het toch wel best goed gedaan. Lijkt me wel een beetje te veel verscherpt (of ligt dat aan de omzetting naar zw ?).
mvg,
Luc

Stefan_C
11 april 2015, 14:48
De kerk stoort mij niet.
Door de omzetting voor mij een van de betere beelden van de hal waar ze volledig op staat. Vaak storen de mensen omdat de aandacht er teveel naar getrokken is, hier zijn ze enkel aanwezig om een schaal te geven.

Dushi
11 april 2015, 18:38
Ik houd wel van een pittige, wat donkere omzetting, ook al zie ik wat artefakten.
Ik heb een dergelijke foto de afgelopen weken tijdens mijn verblijf in Gent niet willen maken,
omdat ik de hal (in mijn optiek) niet op een aantrekkelijke manier in beeld kon krijgen.