Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

spaanse slakkentest

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • spaanse slakkentest

    Deze avond een mail gekregen van dropbox dat ik mijn e-mail moest verifiëren om mijn foto's publiek te maken. Na dit gedaan te hebben zag ik onmiddellijk dat de link automatisch tevoorschijn kwam en ik deze niet meer moet ophalen. Dus nu volgende foto om te testen. En nu maar hopen. Ik zie wel de jpg staan langs achter in de link en img voor en achter de link. nu maar hopen

  • #2
    Re: spaanse slakkentest

    nu te zien lukt het nog niet . mijn werkwijze: dropbox openen, onder bestand de foto zoeken. Ernaast op delen en de link kopiëren en plakken in de voorziene balk (na indrukken fototekentje). En zo blijven we bezig .... Beste dat jullie veel geduld hebben :-)

    Comment


    • #3
      Re: spaanse slakkentest

      Wat je nog moet doen is de www vervangen door dl
      dus

      HTML-code:
      [img]https://www.dropbox.com/s/4y5gencycnm1po1/natuur_1.jpg?dl=0[/img]
      moet worden:



      HTML-code:
      [img]https://dl.dropbox.com/s/4y5gencycnm1po1/natuur_1.jpg?dl=0[/img]
      of

      Last edited by LesC; 6 maart 2015, 09:10.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: spaanse slakkentest

        Moderator Note: Deze en je andere testdraadjes worden straks afgesloten, zodat jij kunt herposten in onze Fotohoek, voor commentaar en/of eventuele vragen. Dank om in het Testforum te oefenen!
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X