Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar kan ik foto op cd laten printen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar kan ik foto op cd laten printen?

    kan je ergens foto's vanboven op een cd laten printen? of zijn er bedrijven die hele cd's kunnen maken als je hun een ontwerp geeft? het is voor een demo cd voor een band. iemand ideeën hierrond?

    Titel van de topic is onduidelijk. Aangepast door de moderator.

  • #2
    epson stylus photo 900.
    deze kan cd's printen, en je kunt bv met nero designe cd label maken.
    Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

    Comment


    • #3
      weet er iemand waar je die lege bedruktbare cd-rom of dvd kan kopen (cd heeft een coating nodig om te kunnen bedrukken)

      Comment


      • #4
        Je kan dit ook doen met een canon i965. Er zat zo een cd'tje bij (type is: Maxell CD-R 80 PR (700 MB White printable surface)



        ps: heb het zelf wel nog nooit geprobeerd
        pps: Met cd stickers lukt het anders ook aardig hoor!


        Greetz,

        todasranas
        Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria

        Comment


        • #5
          @Crexis: Weet niet om wat voor aantallen het gaat maar als je er een paar nodig hebt wil ik er wel een aantal voor je bedrukken tegen kostprijs.

          @Rover: Ik bestel zowel lege cd's als dvd's bij http://www.opusshop.de/. Ze leveren snel en zijn niet echt duur.
          http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

          Comment


          • #6
            Originally posted by Rover
            weet er iemand waar je die lege bedruktbare cd-rom of dvd kan kopen (cd heeft een coating nodig om te kunnen bedrukken)
            Verbatim levert bedrukbare DVD's. Ze hebben een matwit, beetje ruw, oppervlak.
            When I'm not here, I'm out of focus.

            Pentax K10D en Pentax *ist D

            Comment


            • #7
              Canon I965 doet ook cd´s.. weet je trouwens ook meteen wat echt goedkoop printen is.
              Voor de cd´s gebruik ik Imation cd´s, mooi glad oppervlak. En het is eigenlijk nog nooit fout gegaan

              Comment


              • #8
                mijn printer kan dat ook, maar het gaan om 200 stuks dus mss dacht ik dit goedkoper te kunnen doen als ik het liet doen.

                Comment


                • #9
                  Contacteer hiervoor eens Care4data in Wellen (is een afdeling van Sentinel).

                  Tel 011/370411


                  Prijs voor CD of DVD mét bedrukking is goedkoper dan je het zelf kan doen.
                  Goede service en prijzen vallen mee !

                  Comment


                  • #10
                    Hey creXis...

                    Inderdaad... bij www.care4data.be kan je zoiets laten doen.
                    Ook www.mirasound.nl

                    Ik ben grafisch ontwerper en ontwerp een 8-tal muziekCD's per jaar voor een muziekuitgeverij. Zij laten alles drukken bij Mirasound en vroeger bij care4data. (Wellen-Limburg)

                    Ik kan tegen een prijsje 't ontwerpje maken voor op de opdruk van label(CD).

                    mvg,

                    Tim Wilmsen
                    Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

                    Comment


                    • #11
                      thx voor de uitleg!!!

                      @ mendel: sorry, maar ontwerpen en dergelijke zijn klaar

                      Comment


                      • #12
                        Hier kan je die vinden ... die printbare cdr's
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment

                        Working...
                        X