Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lentefeest dilemma...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lentefeest dilemma...

    Hello,

    Het zoontje van mijn nicht doet binnenkort zijn eerste communie (alle, lentefeest) en ze heeft me gevraagd om de foto's te nemen voor de uitnodigingen, kaartjes, uitvergrotingen, ...

    Klassieke foto's in het park komen niet in aanmerking... het mag gerust wat 'stoerder' zijn. Hij is enorm zot van de kermis, maar daar heb ik toch mijn bedenkingen bij. Is geen gemakkelijk decor waarin je de sfeer wil meepakken (avondfotografie dus met lange sluitertijden) en dit doen met een hyperactieve jongen van 6 jaar... :-s
    Nu is het ook nog te koud om met voorjaarskledij naar een kermis te trekken dus kan je pas op een goed dag in maart of april gaan. Het lentefeest is in mei.

    Heeft iemand zoiets al gedaan of hebben jullie andere alternatieven voor 'stoere' locaties voor een 6-jarige?


    Sent from my iPad using Tapatalk
    Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
    Mijn fotoalbums

  • #2
    Re: Lentefeest dilemma...

    Een treinstation met oude treinen. Welke regio?

    Comment


    • #3
      Re: Lentefeest dilemma...

      Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
      Een treinstation met oude treinen. Welke regio?
      Is een mogelijkheid. Ik ken er zo eentje...
      Regio Aalst (Oost-Vlaanderen)


      Sent from my iPad using Tapatalk
      Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
      Mijn fotoalbums

      Comment


      • #4
        Re: Lentefeest dilemma...

        Gebruik langere sluitertijden voor de ynamiek van de kermis en een flits om hem te bevriezen(in één foto wel te verstaan).
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Lentefeest dilemma...

          Oorspronkelijk geplaatst door timdelma Bekijk bericht
          Is een mogelijkheid. Ik ken er zo eentje...
          Regio Aalst (Oost-Vlaanderen)


          Sent from my iPad using Tapatalk
          In die region ben ik niet zo bekend, ben zelf van limburg.

          Comment


          • #6
            Lentefeest dilemma...

            Ik ben enkele maanden geleden een shoot gaan doen in een oud treinstation. Ik heb de foto's ervan eens bekeken en ik zie potentieel. Ik zou de jongen op de sporen kunnen laten liggen voor een trein, hem vanuit kikkerperspectief in een treindeuropening laten staan, enz...
            Explore this photo album by Tim Delmoitie Photography on Flickr!



            Als er nog andere suggesties zijn, laat maar komen!


            Sent from my iPad using Tapatalk
            Last edited by timdelma; 18 februari 2015, 08:52.
            Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
            Mijn fotoalbums

            Comment


            • #7
              Re: Lentefeest dilemma...

              betreffende de opmerking dat het nu te koud is: mss indoor pretpark?

              Comment

              Working...
              X