Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

problemen met pin australie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • problemen met pin australie

    ik heb op 3 juli 2geheugenkaartjes besteld bij pin;en die zijn reeds van mijn rekening gekomen ,ik heb betaald met visa.ik heb eerst een mail gekregen dat alles in orde was.dan heb ik een mail gekregen dat ze niet meer in stock waren en dat ze me zo spoedig mogelijk zouden opsturen.ik heb dan laten weten dat we op reis vertrokken en tijdens onze reis heb ik thuis een mail ontvangen dat ik een ander adres kon opgeven van ons hotel waar we op reis waren zodat ze daar konden leveren.ik heb die mail maar kunnen lezen bij mijn thuiskomst.ik heb dan terug gemailt dat we terug thuis waren en ze konden verzenden naar mijn adres en gevraagt achter het tracking nummer ,tot nu toe heb ik niks meer gehoord is dit normaal?

  • #2
    Of het normaal is kan ik ni echt zeggen, ik zou gewoon terug mailen met de bevestiging van het leveringsadres.
    ik heb steeds zeer goede evaringen gehad met Vasa. Dus even checken is de boodschap, alvorens geruchten de wereld in te sturen.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Dat is normaal hoor...
      Vasa zit ook te wachten tot z'n stock terug op peil is.
      Als 't niet meer voorradig is kunnen ze 't ook niet opsturen.
      Je zou een mailtje naar Vasa kunnen sturen. Die geeft je dan wel meer info.
      De verzending zelf duurt maar drie a vier dagen.

      Comment

      Working...
      X