Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar vindt je accessoires voor newborn shoots

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar vindt je accessoires voor newborn shoots

    Ik ben al effe bezig met fotografie en we hebben onze eigen studio.
    Newborn fotografie is voor mij nieuw in onze studio.
    Maar hiervoor ben ik nog op zoek naar accessoires zoals mandjes, dekentjes, koffers,...
    Ik weet alleen niet waar je deze zoal kunt vinden.
    Halen jullie deze in shops of op markten?
    Gehaakte newborn pakjes en mutsjes haak ik zelf voor de shoots.

    Ik zou graag willen weten waar je terecht kunt voor die newborn accessoires.

    Kan iemand mij daarmee verder helpen.

  • #2
    Re: Waar vindt je accessoires voor newborn shoots

    Op ebay kan je voor alles terecht (van buiten de eu moet je wel oppassen voor extra taxen enzo boven een bepaald bedrag)
    Get the best deals for newborn baskets at eBay.com. We have a great online selection at the lowest prices with Fast & Free shipping on many items!


    nederlandse shop


    Op facebook zijn er ook een hoop winkeltjes voor newborn accessoires.

    Dat is wel allemaal online natuurlijk.

    Op rommelmartkten vind je soms ook wel leuke props, maar dan moet je natuurlijk wel de tijd nemen om die af te schuimen.

    Ps: dit lijkt me niet het juiste forumonderdeel voor uw vraag
    Last edited by !Karen; 11 februari 2015, 10:39.
    FLICKR PHOTOSTREAM
    Just try to comprehend that which you'll never comprehend

    Comment


    • #3
      Re: Waar vindt je accessoires voor newborn shoots

      Oorspronkelijk geplaatst door !Karen Bekijk bericht
      ...

      Ps: dit lijkt me niet het juiste forumonderdeel voor uw vraag
      Moderator Note: Klopt. Beginnershoek dient om je (eerste) foto's te laten zien, niet om vragen te stellen. Daarom verplaatst naar Algemeen, omdat de vraag toch verband houdt met fotografie.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Waar vindt je accessoires voor newborn shoots

        Pier Import, maison du monde, winkels genoeg met die spullen.
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: Waar vindt je accessoires voor newborn shoots

          Alle dingen die je noemt, zijn op een weekmarkt te vinden en kijk ook eens in een tweede hands winkel: een oude koffer is leuker als een nieuwe.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: Waar vindt je accessoires voor newborn shoots

            Bij ons in de Kempen zijn er van die "Kringloop-winkels". Die ken je vast ook, onder een of andere vorm?
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment

            Working...
            X