Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winnaar Challenge Januari: bart123

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Winnaar Challenge Januari: bart123

    Proficiat aan Bart123 met het winnen van de Challenge

  • #2
    Re: Winnaar Challenge Januari: bart123

    Ha! Jean-Pierre was er al vroeger bij dan ik vandaag, of gezien het tijdstip van posten, wellicht later wakker en heel benieuwd naar de uitslag van de Challenge.

    Een mooi 'schavotje' voor de januari 2015 Challenge, thema: hand(en). Bart123 kaapt welverdiend en met enige voorsprong goud weg, en krijgt dan ook van onze genereuze sponsor CeWe een kortingscode van €30,- Zilver gaat naar VQB (een vroegere winnaar), terwijl brons naar Duvel_Lover gaat. Mijn gelukwensen gaan op de eerste plaats naar dit trio, maar ook naar de 49 andere fotografen die meegedaan hebben. Het is trouwens opvallend hoeveel vroegere winnaars op de eerste pagina terug te vinden zijn.
    Nogal wat zwart-wit foto's onder de inzendingen. Jullie weten misschien dat ik daar niet gek op ben, maar jullie weten evenzeer dat ik de uitslag niet bepaal. Dat doen jullie zelf, en mits een enkele uitzondering (wiens scores allemaal verwijderd werden) is volgens mij het spel fair gespeeld. Je weet dat ik daar op sta, dus volhouden a.u.b.
    Handen kunnen op verschillende manieren in beeld gebracht worden en jullie hebben zeker een aantal opties gebruikt: handen in actie, handen in rust, kunstenaarshanden, werkmanshanden, de handen van (groot)moeder en/of (klein)kind...
    Mooi!

    En nu geen brokken maken met het thema van februari, nl. Kapot.
    Last edited by LesC; 1 februari 2015, 15:31. Reden: Typo
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Winnaar Challenge Januari: bart123

      Allereerst proficiat voor Bart123 met zijn foto die naast nummer twee er uitsprong, ook wat de score betreft. Ik vond de meeste inzendingen deze keer erg voor de hand liggend.
      Toch wat te gemaakt waardoor alles dicht bij elkaar zat wat de stemmingen betreft. Ik stem alleen wanneer ik zelf niet deelneem. Ik vond deze keer de kwaliteit en zeggingskracht van veel foto's matig en kwam bij de meeste inzendingen niet hoger dan 6 punten behalve bij de ineengeslagen handen voor de graven daar had ik een hogere waardering voor: technisch niet optimaal maar deze foto had wel een heel verhaal.

      Comment


      • #4
        Re: Winnaar Challenge Januari: bart123

        Proficiat Bart123 met je eerste plaats en de rest top 12

        Comment


        • #5
          Re: Winnaar Challenge Januari: bart123

          Ben het eens met Eenbes : de meeste inzendingen waren (heel toepasselijk) erg "voor de hand" liggend... waarbij de zeggingskracht van de meeste foto's inderdaad slechts matig was.
          Er waren naar mijn mening wel een paar hoogvliegers maar die haalden zelfs de top 3 niet! Originaliteit werd deze keer niet beloond (mijn mening!).

          Uitschieter is inderdaad deze van de winnaar Bart123 (naar mijn mening ook met voorsprong de beste). Een dikke proficiat!

          Enne, wou ik ook nog even kwijt : proficiat aan LesC die er toch maar weer in slaagt om onderwerpen te verzinnen en deze challenge in goede banen te leiden.
          LesC blijft er zelf heel bescheiden bij en minimaliseert zijn inbreng, maar wie ooit aan iets dergelijks heeft meegewerkt weet hoe moeilijk, tijdrovend en veeleisend zoiets is. Wie LesC is weet ik niet, maar ik heb hoe dan ook erg veel respect voor zijn inbreng! Merci!

          mvg,
          Luc
          Last edited by ifiamminghi; 1 februari 2015, 13:59.
          "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

          Comment


          • #6
            Re: Winnaar Challenge Januari: bart123

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Ha! Jean-Pierre was er al vroeger bij dan ik vandaag, of gezien het tijdstip van posten, wellicht later wakker en heel benieuwd naar de uitslag van de Challenge.

            Een mooi 'schavotje' voor de januari 2015 Challenge, thema: hand(en). Bart123 kaapt welverdiend en met enige voorsprong goud weg, en krijgt dan ook van onze genereuze sponsor CeWe een kortingscode van €30,- Zilver gaat naar VQB (een vroegere winnaar), terwijl brons naar Duvel_Lover gaat. Mijn gelukwensen gaan op de eerste plaats naar dit trio, maar ook naar de 49 andere fotografen die meegedaan hebben. Het is trouwens opvallend hoeveel vroegere winnaars op de eerste pagina terug te vinden zijn.
            Nogal wat zwart-wit foto's onder de inzendingen. Jullie weten misschien dat ik daar niet gek op ben, maar jullie weten evenzeer dat ik de uitslag niet bepaal. Dat doen jullie zelf, en mits een enkele uitzondering (wiens scores allemaal verwijderd werden) is volgens mij het spel fair gespeeld. Je weet dat ik daar op sta, dus volhouden a.u.b.
            Handen kunnen op verschillende manieren in beeld gebracht worden en jullie hebben zeker een aantal opties gebruikt: handen in actie, handen in rust, kunstenaarshanden, werkmanshanden, de handen van (groot)moeder en/of (klein)kind...
            Mooi!

            En nu geen brokken maken met het thema van februari, nl. Kapot.
            Heb gereageerd van op het werk.

            Comment


            • #7
              Re: Winnaar Challenge Januari: bart123

              Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
              Heb gereageerd van op het werk.
              Nachtwerk, van zaterdag op zondag?
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Winnaar Challenge Januari: bart123

                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Nachtwerk, van zaterdag op zondag?
                Ja Les, er zijn mensen die het nog moeilijker hebben dan een moderator.
                Vriendelijke groet,

                Jos

                Comment


                • #9
                  Re: Winnaar Challenge Januari: bart123

                  Proficiat aan Bart123 met zijn verdiende 1ste plaats.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Winnaar Challenge Januari: bart123

                    Allemaal bedankt voor de fijne reacties en op naar het volgende thema!!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Winnaar Challenge Januari: bart123

                      Proficiat Bart123 !
                      Mvg.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Winnaar Challenge Januari: bart123

                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        Nachtwerk, van zaterdag op zondag?
                        Yep Stuur PB.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Winnaar Challenge Januari: bart123

                          Hey,

                          Proficiat met je winnende foto! was ook één van mijn favorieten.
                          En idd op naar het volgende thema ;-)

                          Grts Woody04

                          Comment


                          • #14
                            Re: Winnaar Challenge Januari: bart123

                            Proficiat met jouw winnend beeld !

                            En proficiat aan alle deelnemers, thema naar mijn mening door haast iedereen goed ingevuld.

                            Ben benieuwd wat er van kapot zal gemaakt worden
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment

                            Working...
                            X