Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spottersplaats asielcentrum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spottersplaats asielcentrum

    Ik wou vorige week eens een kijkje gaan nemen aan die spottersplaats achter het asielcentrum in Steenokkerzeel. Echter, toen ik daar aankwam twijfelde ik plots aan of ik wel op de juiste plaats was. Het is toch wel degelijk dat weggetje naast die afspanning van het asielcentrum, right? Het zag er allemaal zo weinig uitnodigend uit en niet in het minst door dat bordje waar "Toegang verboden" op staat samen met die bewakingscamera's.

    Jagen ze je daar weg of mag je wel degelijk langs daar naar die spottersplaats?

    Thanks
    450D en wat prullen

  • #2
    Als er geen betogingen verwacht zijn en je daar te voet door gaat zal niemand iets zeggen.
    Daar komt regelmatig politie en die hebben me nog nooit aangesproken.
    mvg FrançoisVM
    Canon 7D

    Comment


    • #3
      Dan mag het asielcentrum me binnenkort eens verwachten... Ik ga wel proberen aan de buitenkant van de afspanning te blijven!

      Bedankt Cois!
      450D en wat prullen

      Comment


      • #4
        Ik heb daar ook al gestaan, en ze komen je zeker niet lastig vallen. Je kunt zelfs vandaar te voet naar steenokkerzeel wandelen, maar het is een gans eind!
        http://www.deinzeonline.be/ - http://www.poeke.net/ - https://www.instagram.com/dverleysen/

        Comment


        • #5
          Luchthaven Luik is makkelijker en leuker vind k persoonlijk!
          Ooit was ik een fotograaf, nu kijk ik eerst.
          Mamiya M645, GevaBox, Coronet N°2, Olympus Trip35, en hier slingert ook nog ergens een 7D rond.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Lorent
            Luchthaven Luik is makkelijker en leuker vind k persoonlijk!
            Kunt u enige beschrijving + lokatie geven.Wanneer of welke dag best.Gemakkelijk te bereiken? Met auto of trein?Plaats waar je foto's kunt nemen?Eventueel foto's lokatie? Hartelijk dank.
            [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

            Comment


            • #7
              ik ben er bijna elke week, en nog maar één keer aangesproken geweest door de politie, het was nl zelf een vliegtuigfanaat

              maar, zoals gezegd, als je er te voet bent zal men er je nooit wegsturen
              My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

              Comment


              • #8
                Originally posted by Bottie
                ik ben er bijna elke week, en nog maar één keer aangesproken geweest door de politie, het was nl zelf een vliegtuigfanaat

                maar, zoals gezegd, als je er te voet bent zal men er je nooit wegsturen
                Is dat al eens op een zondagnamiddag.
                Voor de landing is het daar goed,maar het opstijgen is minder met die struiken daar.
                Kunt ge dat ergens zien wanneer de vliegtuigen daar landen of hangt dit alleen van de windrichting af.
                mvg FrançoisVM
                Canon 7D

                Comment


                • #9
                  zaterdag en zondag zijn anders (meestal), als de wind het toelaat landen ze dan op de 02, de vertrekkende zijn dan meestal de 25L (25R voor de cargo's) en 20. Maar met het spreidingsplan is het soms een gok, maar meestal zie je het van ver (viaduct vilvoorde) hoe de situatie is, maar al meermaals meegemaakt dat ik foto's aan het nemen was voor de landings op 25L en dat ze dan plots alles omdraaien...
                  My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Bottie
                    zaterdag en zondag zijn anders (meestal), als de wind het toelaat landen ze dan op de 02, de vertrekkende zijn dan meestal de 25L (25R voor de cargo's) en 20. Maar met het spreidingsplan is het soms een gok, maar meestal zie je het van ver (viaduct vilvoorde) hoe de situatie is, maar al meermaals meegemaakt dat ik foto's aan het nemen was voor de landings op 25L en dat ze dan plots alles omdraaien...
                    Bedankt Bottie,dus het zal altijd op goed geluk zijn voor mij.
                    Waar ik woon,Hever ( Boortmeerbeek ) komen veel vliegtuigen over die gaan landen:
                    1° Als de wind meer uit het noorden komt.
                    2° Bij veel wind tot storm.
                    Daarmee dacht ik dat de windrichting ook een rol speelde.
                    Langs het viaduct van Vilvoorde kom ik niet,voorlopig kom ik langs Kampenhout.
                    Normaal kom ik langs Hofstade.... Elewijt.....Perk,maar ze zijn daar ergens aan een kruispunt aan 't werken juist voor Steenokkerzeel.
                    Allé tot aan de 25L misschien wel eens,'k heb volledig grijs haar ( weinig ) en heb een bril op.


                    mvg FrançoisVM
                    Canon 7D

                    Comment


                    • #11
                      Ik kom daar ook soms in de zomer en doe dat tripke met de moto dus manne wees op uw hoede als er een hells angel aan komt draven ben ik het
                      Originally posted by Cois
                      Originally posted by Bottie
                      zaterdag en zondag zijn anders (meestal), als de wind het toelaat landen ze dan op de 02, de vertrekkende zijn dan meestal de 25L (25R voor de cargo's) en 20. Maar met het spreidingsplan is het soms een gok, maar meestal zie je het van ver (viaduct vilvoorde) hoe de situatie is, maar al meermaals meegemaakt dat ik foto's aan het nemen was voor de landings op 25L en dat ze dan plots alles omdraaien...
                      Bedankt Bottie,dus het zal altijd op goed geluk zijn voor mij.
                      Waar ik woon,Hever ( Boortmeerbeek ) komen veel vliegtuigen over die gaan landen:
                      1° Als de wind meer uit het noorden komt.
                      2° Bij veel wind tot storm.
                      Daarmee dacht ik dat de windrichting ook een rol speelde.
                      Langs het viaduct van Vilvoorde kom ik niet,voorlopig kom ik langs Kampenhout.
                      Normaal kom ik langs Hofstade.... Elewijt.....Perk,maar ze zijn daar ergens aan een kruispunt aan 't werken juist voor Steenokkerzeel.
                      Allé tot aan de 25L misschien wel eens,'k heb volledig grijs haar ( weinig ) en heb een bril op.



                      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Loodgieterke
                        Ik kom daar ook soms in de zomer en doe dat tripke met de moto dus manne wees op uw hoede als er een hells angel aan komt draven ben ik het
                        Ene kan ik misschien aan .
                        'k Zal maar beter een fotoke nemen van dien hells angel zeker,een lens met IS kan tegen wat gebibber.
                        mvg FrançoisVM
                        Canon 7D

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Cois
                          Originally posted by Bottie
                          zaterdag en zondag zijn anders (meestal), als de wind het toelaat landen ze dan op de 02, de vertrekkende zijn dan meestal de 25L (25R voor de cargo's) en 20. Maar met het spreidingsplan is het soms een gok, maar meestal zie je het van ver (viaduct vilvoorde) hoe de situatie is, maar al meermaals meegemaakt dat ik foto's aan het nemen was voor de landings op 25L en dat ze dan plots alles omdraaien...
                          Bedankt Bottie,dus het zal altijd op goed geluk zijn voor mij.
                          Waar ik woon,Hever ( Boortmeerbeek ) komen veel vliegtuigen over die gaan landen:
                          1° Als de wind meer uit het noorden komt.
                          2° Bij veel wind tot storm.
                          Daarmee dacht ik dat de windrichting ook een rol speelde.
                          Langs het viaduct van Vilvoorde kom ik niet,voorlopig kom ik langs Kampenhout.
                          Normaal kom ik langs Hofstade.... Elewijt.....Perk,maar ze zijn daar ergens aan een kruispunt aan 't werken juist voor Steenokkerzeel.
                          Allé tot aan de 25L misschien wel eens,'k heb volledig grijs haar ( weinig ) en heb een bril op.



                          Als je via kampenhout komt is het simpel, als ze links van jou meevliegen op weg naar ZAV, dan landen ze op de 25R en 25L

                          vanaf morgen is de 25R dicht, dus alle landings (en dus ook de cargo's zoals Singapore 747 ...) komen op de 25L, alsook sommige departures, die komen normaal gezien voor uwe neus (als je aan het asielcentrum staat) op de runway, dus dat worden mooie kansen als je veel foto's wil maken.
                          My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

                          Comment


                          • #14
                            zeg kiekens....ipv dat eens te vragen aan iemand die zijn "territorium" kent...

                            als je onder de brug van de piste gereden bent (dan heb je het asielcentrum aan je linkerkant) dan rij je het asielcentrum voorbij en een 500 m verderop heb je een kleine afslag rechts, naar het voetbalveld (aangegeven met een wegwijzer "SK NOSSEGEM")..rij daar in en rij helemaal tot achteraan, het voetbalveld voorbij....

                            daar kom je op een grote zandvlakte met grote zandhopen..op die plek heb je een heel goed zicht op de piste, de terminal en een groot stuk van de taxie-banen...;en dikwijls stijgen ze lags daar op en passeren ze bijna voor je neus als ze de lucht in gaan...

                            Stef

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Stef

                              daar kom je op een grote zandvlakte met grote zandhopen..op die plek heb je een heel goed zicht op de piste, de terminal en een groot stuk van de taxie-banen...;en dikwijls stijgen ze lags daar op en passeren ze bijna voor je neus als ze de lucht in gaan...

                              Stef
                              Indeed, maar in het weekend zitten ze daar meestal te motocrossen en van die toestanden uit te halen... goei plek, maar echt rustig zit je er niet Niet dat ik er iets op tegen heb, dat de jeugd daar ook plezier beleefd, maar 'k krijg er altijd de kriebels van als ik ze daar gevaarlijk zie doen met hun quad's e.d. zonder helm, zonder body bescherming.... (of is dat louter toeval, dat ik daar 2 keer geweest ben, en dat ze daar 2 keer aan het spelen waren)... **** zeg als ik men eigen nalees... 'k begin dus echt nen oude zak te worden...
                              To make your dreams come true, wake up

                              Comment

                              Working...
                              X