Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stopmotion Instagram video

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stopmotion Instagram video

    Ik kon vorige nacht niet slapen en heb die uren min of meer nuttig proberen invullen door een video'ke te maken.

    Zit nog maar een week op Instagram - wist voordien niet dat je ook video's kon importeren - en vind het wel een leuke uitdaging om op 15 seconden een verhaaltje te vertellen. Dat was niet de enige uitdaging, het is bovendien namelijk mijn allereerst stopmotion video. Ben uiteindelijk ook best tevreden met het resultaat. Ik heb er onder andere mijn zelfgemaakte slider voor gebruikt (zie betreffende topic).



    Laat me weten wat jullie ervan vinden... (indien iemand dit überhaupt leest, jammer dat de videosectie zo doods is)

    Grts
    Last edited by Obie Heef; 28 januari 2015, 23:05.

  • #2
    Re: Stopmotion Instagram video

    Fijn gemaakt!
    Kan zo mee met het reclame uurtje op tv.

    Comment


    • #3
      Re: Stopmotion Instagram video

      Dat is tof
      De Go Pro die een "levend" wezen wordt.
      Dat is heel goed gedaan.

      Nu nog een oorlogje tussen de GoPro en de Sony HDR-AS100?
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Re: Stopmotion Instagram video

        Thanks.

        Voor dat laatste shot had ik eigenlijk een dolly zoom (vertigo effect) in gedachten maar dat mislukte ondanks het feit dat ik er meer dan twee uur aan gespendeerd had. Was dan ook een vrij absurde procedure: GoPro bewegen - volgend frame op de monitor - scherpstellen - foto trekken - 2mm naar achter sliden - lichtjes inzoomen. En dat meer dan 200 keer herhalen

        Als het zou gelukt zijn zou het wel een fantastisch shot geweest zijn. Misschien probeer ik het wel nog eens op een ander projectje.

        Comment


        • #5
          Re: Stopmotion Instagram video

          Oorspronkelijk geplaatst door Obie Heef Bekijk bericht
          ....................................GoPro bewegen - volgend frame op de monitor..........................
          Dat is me opgevallen. Monnikenwerk.
          Het geeft wel een professioneel en realistisch effect.
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #6
            Re: Stopmotion Instagram video

            Niet slecht voor uw eerste stop-motion.
            Ziet er leuk uit!

            Comment

            Working...
            X