Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht lokatie omgeving Eindhoven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht lokatie omgeving Eindhoven

    Hallo,

    Weet er iemand een lokatie voor een fotoshoot in de omgeving eindhoven ? We zijn op zoek naar verlaten gebouwen, of oude fabriekpanden.

    MVG, Peter Kleynen
    Camera's: Canon 400D, Canon D60, Minolta SRT
    http://www.kleynen.be

  • #2
    Is er nu echt niemand die daar iets weet liggen ?
    MVG, Peter Kleynen
    Camera's: Canon 400D, Canon D60, Minolta SRT
    http://www.kleynen.be

    Comment


    • #3
      ikke ni
      Canon 400d (kit met 17-85 IS USM en batry-grip) + A70

      Comment


      • #4
        Originally posted by Peter@Mediafactor
        Is er nu echt niemand die daar iets weet liggen ?

        ikke ook nie... en ik denk ook nie dat degenen die dat weten dat zomaar op't net gooien...

        't is zo al moeilijk genoeg om origineel te zijn...

        om dan ook nog je locaties prijs te geven... 'k denk nie dat je veel succes gaat hebben
        some toys 4 big boys
        http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

        Comment


        • #5
          rij wat rond, je vind wel wat

          Comment


          • #6
            Mocht je een lokatie ( oud leeg fabrieksgebouw met veel grafitie, gebroken ruiten, oude bureaus, grote lege ruimten om diepte te kriëren ) zoeken ergens in Oost Vlaanderen dan zou ik nog kunnen zeggen " kom maandag naar de gratis minimodellendag "
            maar in de omgeving van Eindhoven ??? ( ik weet dat zelfs niet liggen is dat daar waar de beschaving stopt )
            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

            Comment


            • #7
              Ik Kom zelf uit eindhoven, maar oude fabrieksgebouwen zijn er niet, alles is vernieuwd hier

              Parken zijn er genoeg.
              mvg
              gabriella
              Canon 300D en 350D
              canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
              canon 20-35 usm

              Comment


              • #8
                Originally posted by gabriella
                Ik Kom zelf uit eindhoven, maar oude fabrieksgebouwen zijn er niet, alles is vernieuwd hier

                Parken zijn er genoeg.
                Die Nederlanders toch! Ze ruimen alle "oude rommel" grondig op en bederven de pret voor "location hunters".

                Maar Peter, ik snap niet echt waarom je precies naar Nederland wil terwijl ons Belgenlandje stikt van de "rommel". Het bulkt hier toch van de "industrieële archeologie"

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Peter@Mediafactor
                  Hallo,

                  Weet er iemand een lokatie voor een fotoshoot in de omgeving eindhoven ? We zijn op zoek naar verlaten gebouwen, of oude fabriekpanden.


                  Nja, die zul je inderdaad in Nederland niet gemakkelijk vinden... hier wordt iets wat niet meer bruikbaar is in notime gesloopt..

                  Ik woon ook nasat Eindhoven, maar de dichtstbijzijnde panden die leeg staan en vervallen zijn, staan in Belgie.... hihi

                  Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mauske
                    Originally posted by Peter@Mediafactor
                    Hallo,

                    Weet er iemand een lokatie voor een fotoshoot in de omgeving eindhoven ? We zijn op zoek naar verlaten gebouwen, of oude fabriekpanden.


                    Nja, die zul je inderdaad in Nederland niet gemakkelijk vinden... hier wordt iets wat niet meer bruikbaar is in notime gesloopt..

                    Ik woon ook nasat Eindhoven, maar de dichtstbijzijnde panden die leeg staan en vervallen zijn, staan in Belgie.... hihi


                    Nagel op de kop Mauske Net wat ik hierboven al zei: le plat pays qui est le mien... 't lelijkste land ter wereld met al die verfoeilijke bebouwing: daar moet je toch locaties genoeg vinden
                    PS : sorry Cois voor de vreemde woorden

                    Comment

                    Working...
                    X