Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CUBA: reistips gevraagd voor auto-reis.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • CUBA: reistips gevraagd voor auto-reis.

    Binnenkort gaan wij met 2 koppels voor 14 dagen naar Cuba.
    De grote lijnen van onze reisroute hebben we door een reisagentschap laten ineen puzzelen via een Cubaanse vertegenwoordiger daar ter plaatse.
    Wie ons echter uit eigen ervaring nog reisadvies kan/wil geven die is graag welkom!
    We landen in Varadero en transfereren nog dezelfde dag naar Havana. daar blijven we 2 dagen om dan door te trekken met de wagen:
    Viñales, Playa Larga, Trinidad, Santa Clara province, Varadero
    In Varadero verblijven we ook 2 dagen (aan de zee om te snorkelen natuurlijk) voor we weer naar huis keren.
    Last edited by dréten; 22 januari 2015, 11:13.

  • #2
    Re: CUBA: reistips gevraagd voorauto-reis.

    Oeioei!!
    Niemand is ooit in Cuba geweest, blijkbaar...

    Comment


    • #3
      Re: CUBA: reistips gevraagd voorauto-reis.

      De zoekfunctie levert o.a. dit op...

      Comment


      • #4
        Re: CUBA: reistips gevraagd voorauto-reis.

        Bedankt, Pol.
        Aangezien de respons toen, sta me toe, ook vrij mager was, probeer ik het nog eens...
        Hopelijk mag dat, en gaat hier nu geen slotje op

        Comment


        • #5
          Re: CUBA: reistips gevraagd voorauto-reis.

          In oktober waren wij per ongeluk op Cuba. We hadden een tussenlanding in Varadero en daar botste een vogeltje tegen de vleugel, gevolg wachten tot de volgende dag om op te stijgen. We werden in een hotel aan de kust gedropt. Het enige wat we dus gezien hebben was de weg heen en terug vliegveld en de zee natuurlijk. Kon het niet laten om bij het opstaan snel even te zwemmen daar met wat dolfijnen op een honderd meter. De weg van en naar het vliegveld was wel mooi maar veel te kort om je een idee te vormen vrees ik. Ook daar waren natuurlijk wel wat oldtimers te zien en wat ezelskarren maar heel mooi weer en blijkbaar vriendelijke relaxte mensen
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            Re: CUBA: reistips gevraagd voorauto-reis.

            Wij hebben toendertijd al onze info uit de Trotter gehaald...

            Comment

            Working...
            X