Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inspiratie gevraagt chocolade shoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Inspiratie gevraagt chocolade shoot

    Hee,

    Ik heb een vraag waar ik zelf niet helemaal uit kom. Ik wist niet waar ik het moest zetten dus zet ik het hier maar
    Een kennis van mij wilt een fotoshoot doen, ze is helemaal gek van chocolade en voor haar bedrijf wil ze een logo met haar en haar dochtertje met chocolade. Nu was haar idee om chocolade te smelten en dat over hun lippen te doen en ondeugend te kijken van "Oeps ik heb stiekem gesnoept". Nou heb ik al een beetje op google rond gekeken, maar niet echt inspiratie op kunnen doen.
    Hebben jullie misschien tips? Het lijkt mij leuk om ze ook van een bonbon te laten eten en naar elkaar kijken.

    Ik hoor graag van jullie!

    Groetjes

  • #2
    Re: Inspiratie gevraagt chocolade shoot

    Idee 1: Een chocoladeglijbaan, een breedhoeklens en een korte sluitertijd lijken mij een mooie combo voor een actieshot.

    Idee 2: Dochter heeft trechter in de mond, mama giet trechter vol met chocolade terwijl ze voor dochter staat. De liquify tool gebruiken om de buik van dochter gigantisch hard "erover" bol te zetten. Funny shot

    Idee 3: mama en dochter maken samen pralines in de ouderwetse keuken aka de reclame zoals we die kennen van rijstpap van een niet nader te noemen merk.

    En ga zo nog maar even door. Werk zelf een aantal ideeën uit en leg die aan hen voor. 9 op 10 vinden ze er eentje goed, en zelf kom je nog eens proactief uit de hoek.

    Zeg nu zelf: er is toch niets dat zo tot de verbeelding spreekt als 2 dames en een hoop chocolade :-)
    FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

    Comment


    • #3
      Re: Inspiratie gevraagt chocolade shoot

      als het kinky mag zijn wil ik komen helpen (grapje)

      paar ideeen mss... https://www.pinterest.com/ali4makeup/chocolate-shoot/

      Probleem is dat je een klein artikel hebt tov je modellen. Lastig om in beeld te brengen.

      Comment


      • #4
        Re: Inspiratie gevraagt chocolade shoot

        Het thema van de BD Challenge van december 2012 was chocolade. Je kunt misschien daar ook inspiratie opdoen: http://challenge.belgiumdigital.com/...s.php?album=19
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X