Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brussel ontdekken.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Brussel ontdekken.

    Beste leden,

    Ik ben geen actief lid op het belgiumdigital forum maar telkens als ik informatie zoek of een nieuwe discussie start word ik goed geholpen. Dus keer ik me terug tot jullie met een brussel ontdekken discussie. In het forum 'waarheen vandaag' zocht ik achter plaatsen die je zeker moest bezoeken bij een bezoek in brussel maar tot mijn verbassing vond ik redelijk weinig. Dit is mijn reden voor de nieuwe discussie. Na mijn blokperiode ga ik met een vriend onze hoofdstad is uitgebreid proberen te bezoeken. We zijn van plan zo veel mogelijk te bezoeken in een paar dagen. We hebben zoveel mogelijk toeristische plaatsen al vastgelegd. Maar we vroegen ons af wat de goede lokale adressen zijn in brussel. Alle informatie is welkom in reactie of privebericht. We spreken over meer onbekende plaatsen (voor mensen die niet veel in brussel komen) om zeker te gaan fotograferen ( we zijn geintreseerd in architectuur en mensen of straatfotografie) maar telkens zijn adressen van goede musea,cafes of winkels zeker welkom.

    Telkens zoek ik ook een plaats van op een foto in brussel maar ik weet niet hoe ik een foto kan uploaden (ondanks al lang te hebben liggen zoeken).

    Alvast bedankt
    Groeten

  • #2
    Re: Brussel ontdekken.

    Je naam is 'stef_analoog' dus kan ik je zeker het Vossenplein aanraden (Place de Jeu de Balles). Daar is namelijk elke voormiddag een bekende tweedehandsbeurs, en je vindt er soms wel nog 'ns leuke analoge toestellen/lenzen voor een appel en een ei.

    Om je foto toe te voegen: upload 'm op een site zoals http://imgur.com/ en plak dan de link in je bericht door op het afbeelding-icoontje te klikken (zorg dat op het einde van de link .jpg of dergelijke staat).
    www.500px.com/sennevdb________________________________________________

    Comment


    • #3
      Re: Brussel ontdekken.

      Oorspronkelijk geplaatst door stef_analoog Bekijk bericht
      Beste leden,

      Telkens zoek ik ook een plaats van op een foto in brussel maar ik weet niet hoe ik een foto kan uploaden (ondanks al lang te hebben liggen zoeken).

      Alvast bedankt
      Groeten
      In de BD helpdesk staat dit duidelijk beschreven: http://home.scarlet.be/webboy/PC-web-BD.pdf
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

      Comment


      • #4
        Re: Brussel ontdekken.

        Al hartelijk dank voor de hulp. De foto is niet meer nodig want ik,weet ondertussen waar de plaats is. (Maar het is wel intressant voor een volgende keer) Wezijn wel nog altijd op zoek naar interessante adressen in brussel, alvast bedankt!

        Comment


        • #5
          Re: Brussel ontdekken.

          Contacteer eens BD'er Wim.Vanmaele - ik denk dat Wim je wel wat interessante plekjes kan geven of misschien heeft ie nog ergens een beschrijving van één van zijn fotowandelingen door Brussel.
          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

          Comment

          Working...
          X