Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locatie Brugge - Zedelgem - Kortrjk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locatie Brugge - Zedelgem - Kortrjk

    Hallo!

    Mijn vriend en ik trouwen eind augustus en ik ben op zoek naar een originele, haalbare locatie om onze foto's te laten nemen. Voor de wet trouwen we in het gemeentehuis van Zedelgem, voor de kerk in Bavikhove, Harelbeke. We hebben niet oneindig veel tijd voor de fotoshoot, dus het moet een beetje in de buurt van deze locaties liggen. Brugge of Kortrijk zijn wel haalbaar, maar de locaties die ik via google of allerlei andere fora vind, zijn zo klassiek... Onze fotograaf komt van Leuven, dus hij is ook niet bepaald bekend met de omgeving. Kent iemand van jullie misschien een andere locatie dan de typische parken of kasteeltuinen in de buurt? Liefst ook binnen- als buitenlocaties aangezien het Belgische weer niet altijd even voorspelbaar is.
    Alvast heel erg bedankt!
    The future belongs to those who believe in the power of their dreams

  • #2
    Re: Locatie Brugge - Zedelgem - Kortrjk

    in het bos bulskampveld zijn ze een serie van vijvers aan't aanleggen, als de fauna en flora in orde zou zijn tegen dan,
    zou dat een zeer mooi locatie zijn afhankelijk van de vordering van fauna en flora....
    en brugge stad niet in de zomer (te fel licht waardoor je de sfeer mist op die shoot-tijdstippen + teveel toeristen...)
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

    Comment


    • #3
      Re: Locatie Brugge - Zedelgem - Kortrjk

      Het is al lang geleden dat ik nog in Bulskampveld geweest ben, ik zal toch nog eens moeten gaan kijken dan!
      Het centrum van Brugge zie ik praktisch gezien ook niet zitten. We trouwen op een zaterdag dus het zou al een hel zijn om onze auto kwijt te raken en inderdaad, het is dan meestal op de koppen lopen.
      Alvast bedankt voor je reactie!
      The future belongs to those who believe in the power of their dreams

      Comment


      • #4
        Re: Locatie Brugge - Zedelgem - Kortrjk

        Tillegembos, en dan vooral het kasteel van de VVV. Ik vermoed als je daar even mee afspreekt dat je er een paar leuke dingen kan doen.
        Toerisme, ja, maar die kan je mits wat afspraken voor een paar minuten weg uit je dekor.
        Eventueel even aanbelle bij kasteel van Loppem. Als je van die interieurs houdt natuurlijk en even afspreken met de eigenaar...
        Wijnendaele is er ook eentje en daar kan je zeker afspreken met de eigenaar, maar doe dat wel op voorhand.
        Daar kan je eventueel in het boter-kaas-huisje, maar zoals ik al zei, ga er eerst even naar toe en zeker afspreken met de kasteelheer. Deze laatste is een heel wijs man en er valt wel degelijk iets mee te regelen. En van zillehem nao toeroet is nu oak nie 't moeilijkste
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: Locatie Brugge - Zedelgem - Kortrjk

          Kasteel d'Aertrycke in Torhout, met mooi park en zoals hierboven vermeld, het kasteel van Wijnendale.
          Rudi
          Last edited by rudimaes; 19 januari 2015, 08:23.

          Comment


          • #6
            Re: Locatie Brugge - Zedelgem - Kortrjk

            Heel erg bedankt voor jullie reacties!
            Maar zijn er ook nog andere mogelijkheden dan parken of kastelen? Ik ga eens een kijkje nemen in de brouwerij De Halve Maan, maar ik weet niet of dat een geschikte locatie kan zijn. Ze ligt natuurlijk ook in het centrum
            Sommige mensen stellen ook voor om het interieur van een hotel te gebruiken, maar dat lijkt me zo raar...
            Alle tips blijven welkom!
            The future belongs to those who believe in the power of their dreams

            Comment


            • #7
              Re: Locatie Brugge - Zedelgem - Kortrjk

              Misschien wel even belangrijk is de werkomgeving van de man/vrouw te kennen ....
              ALs dat een schoon fabriek is, waarom daar niet eens binnen. Ik dacht bv aan de brandweer in Roeselare ...
              In toeroet is er een ultra-modern stadhuis ...
              Gits is er de oude molen met enkele mooie kleinere zalen, maar wel enkel op afspraak
              Ik heb er ooit eentje gedaan in een voetbalstadion ... (beiden waren grote voetballiefhebbers) ...
              Alles kan best dienen, maar dan moet je je fantasie laten lopen en best even afspreken met de fotograaf.

              Indien het mooi weer is, het begijnhof te Kortrijk en de kouter nabij het groeningemuseum ...
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #8
                Re: Locatie Brugge - Zedelgem - Kortrjk

                Bedankt allemaal! We kunnen alleszins alweer een paar weekends vullen met deze plekjes es te gaan bekijken
                The future belongs to those who believe in the power of their dreams

                Comment

                Working...
                X