Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex enquête

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Urbex enquête

    Van BD-lid svdz86 ontvingen we de onderstaande oproep. Enquêtes worden normaliter niet toegestaan op BD omdat ze in het verleden teveel tot verhitte discussies leiden. Voor een fotografie-gerelateerd onderwerp maken we, op aanvraag, graag een uitzondering.

    Hallo iedereen!

    Ik volg fotoles aan het CVO in Leuven gedurende 2 jaar en ben ook beginnend urbex'er. Voor onze fotoles moeten we een paper schrijven en daarom heb ik een enquête met 10 simpele vragen opgesteld om meer te weten te komen over urbex en urbex'ers zelf.

    Het zou mij een hele stap vooruit helpen als jullie deze zouden willen invullen aub. Het duurt slechts een paar minuten EN ik vraag NIET achter locaties! Het is volledig anoniem dus geen zorgen!

    Hopelijk kan ik op jullie hulp rekenen, alvast bedankt! Hieronder staat de link:



    Groeten

    Sarah


    Update: Deze topic is gesloten en laat geen verdere discussie toe. Dat is bewust gedaan omdat te veel urbex-discussies op dit forum uit de hand lopen. Zo'n enquête-discussie werd onlangs gestart en deze is weer verwijderd omdat de verwijten al snel weer heen en weer vlogen. Met nieuwe discussies over deze enquête en hun topic starter zullen we minder geduld hebben!
    Last edited by Forumleiding; 21 januari 2015, 22:26.
Working...
X