Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mini HDV tapes overzetten - Limburg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mini HDV tapes overzetten - Limburg

    Dag Belgium Digitalers,

    ik ben al een heel tijdje niet meer actief geweest op dit forum (en met fotografie in het algemeen).
    Tijdens een grote kuis heb ik een hele reeks HDV mini tapes gevonden met daarop beelden.
    Helaas beschik ik niet meer over mijn Canon HV20 met gevolg dat ik al dat spul niet kan overzetten naar PC.

    Mijn vraag, is er iemand hier op BD die een Canon HV10-20-30-40 heeft en deze (tegen betaling) voor een tijd je kan missen? (Liefst regio Limburg)
    Ik zou enkel deze tapes moeten overzetten. Het heeft geen nut speciaal hiervoor een camera te kopen. (Ik vraag specifiek voor Canon omdat een Sony of wat dan ook niet overweg kan met content opgenomen met een Canon???)
    Het zijn ongeveer een 10 tal tapes.

    Ik dank jullie alvast voor jullie barmhartigheid :-)

    Ward

  • #2
    Re: Mini HDV tapes overzetten - Limburg

    Vermoedelijk zijn er weinig me zo'n camera.
    Kan je die ergens huren ?
    Misschien is het "beter" om de filmpjes te laten overzetten door een professioneel bedrijf. Die hebben de juiste toestellen. Het is een eenmalige kost.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Mini HDV tapes overzetten - Limburg

      Moderator Note: Topic verplaatst van 'Videohoek' naar 'Videohoek Technisch', waar het hoort.
      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

      Comment

      Working...
      X