PDA

Volledige versie bekijken : Mozes did it before......

thaann
15 januari 2015, 09:54
...but it seems not that difficult

http://i61.tinypic.com/vov0n8.jpg

Running the Red Sea

enjoy

Nathan

walter bechhols
15 januari 2015, 10:22
Leuke foto . Hij lijkt wel op de vlucht voor een haai :D

Lieven Lema
15 januari 2015, 11:00
Leuke foto.

PS: Jezus liep over het water, Mozes splitte de rode zee.

saintlambert
15 januari 2015, 11:05
Knap beeld.

Lagrange
17 januari 2015, 18:16
Leuke foto.

PS: Jezus liep over het water, Mozes splitte de rode zee.
Lieven kent zijn klassiekers!
OT: fijn beeld, zou het goed doen in 16 x 9

deka
17 januari 2015, 19:37
Volg voorgangers, inderdaad een mooi beeld, leuke kleuren.
deka

bulke41
22 januari 2015, 10:05
leuk gevonden/gespot, ik zou meer croppen of meer gezoomd hebben ter plaatse indien mogelijk

thaann
26 januari 2015, 07:51
leuk gevonden/gespot, ik zou meer croppen of meer gezoomd hebben ter plaatse indien mogelijk

met een vaste f1.1 is het moeilijk in te zoomen...:-)...ik vond het beeld van de grote zee met dat kleine lopende mannetje juist mooi waarbij je goed ziet dat die 100-den meter van het strand loopt.

alvast bedankt voor de leuke reacties

en Lieven ...Jezus liep over het water maar dat was volgens mij niet de rode zee...Mozes vluchtte door de Rode zee...in de lectuur staat dat die zee opensplitte maar volgens mij lijkt de verklaring dat die zee op bepaalde plaatsen echt niet diep is en je er dus gewoon kan doorwandelen een aanvaardbaarder :-) :-)...vandaar mijn parodieke

grtz

Nathan

G.R.
29 januari 2015, 13:39
...ik vond het beeld van de grote zee met dat kleine lopende mannetje juist mooi waarbij je goed ziet dat die 100-den meter van het strand loopt.

grtz

Nathan
Zo beoordeel ik ook dit beeld en vind dit inhoudelijk prima gezien !

kohraya
2 februari 2015, 11:10
... mij lijkt de verklaring dat die zee op bepaalde plaatsen echt niet diep is en je er dus gewoon kan doorwandelen een aanvaardbaarder :-) :-)...vandaar mijn parodieke

En toch verdronk heel farao's leger in dat ondiepe water? ;)

Knap beeld. Minimalisme ten top :G

jip
17 februari 2015, 23:54
Heel mooi, inderdaad in 16:9 zou deze mooier zijn iets van de voorgrond minder dan blijft de aandacht beter in de verte, en op de persoon.