Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD vier jaar oud ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD vier jaar oud ...

    Hallo allemaal,

    Vandaag precies 4 jaar geleden werd de naam "belgiumdigital.com" geregistreerd en in gebruik genomen. Het is dus een beetje "onze verjaardag" vandaag ...
    We trakteren niet op taart en koffie - maar wel op nieuwe forumsoftware en een eigen server.
    Peter en Sven zijn bezig met de testen en het ziet er goed uit ...
    Nog even geduld en jullie krijgen allemaal een stukje nieuw "verjaardagsforum" .
    Allemaal bedankt voor die vier jaren ...

    De BD-crew

  • #2
    Ben speciaal voor de gelegenheid wakker gebleven

    Gefeliciteerd en dat nog vele jaren mogen volgen.
    Gallery: http://www.fotogallerij.be

    Comment


    • #3
      proficiat mannen!!!
      keep up the good work en dat er nog veel jaartjes mogen volgen

      geert
      Ride to live, live to ride

      eos 300d

      Comment


      • #4
        Proficiat, en gewoon doorgaan hé.

        Groetjes, Jan.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

        Comment


        • #5
          Happy Birthday to you ...
          Happy Birthday to you ...

          Happy Birthday to BD ... and thank you for ALL !!!!


          Hiphiphip ......

          Hopelijk mogen we nog vele jaren van jullie (BD Crew) werk en toewijding genieten en laat de sfeer niet bederven door een paar enkelingen.

          Dank U wel BD crew
          www.wildlifepixs.com

          Comment


          • #6
            Gefeliciteerd !! En als het aan mij ligt , zal ik ook jullie 25 jarig jubileum meemaken
            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
            Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

            Comment


            • #7
              Dus in September naar het tweede kleuterklaske , braaf zijn bij de juf of meester hé
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

              Comment


              • #8
                Originally posted by BD-crew
                Hallo allemaal,

                Vandaag precies 4 jaar geleden werd de naam "belgiumdigital.com" geregistreerd en in gebruik genomen. Het is dus een beetje "onze verjaardag" vandaag ...
                We trakteren niet op taart en koffie - maar wel op nieuwe forumsoftware en een eigen server.
                Peter en Sven zijn bezig met de testen en het ziet er goed uit ...
                Nog even geduld en jullie krijgen allemaal een stukje nieuw "verjaardagsforum" .
                Allemaal bedankt voor die vier jaren ...

                De BD-crew
                Spijtig toch zeg dat dit nu niet samen valt,volgende maandag 2 augustus ben ik 1 Jaar bij BD.
                Dan kreeg ik misschien vermindering.
                In ieder geval nen dikke proficiat en dat we nog vele jaren mogen samen zijn.
                mvg FrançoisVM
                Canon 7D

                Comment


                • #9
                  Proficiat Crew en laat BD met het nieuwe forum er nog heel wat jaartjes voor ons zijn.


                  Groeten Omega.

                  www.digiwaart.nl

                  Comment


                  • #10
                    Proficiat BD-crew met jullie verjaardag, maar vooral BEDANK om hier al die tijd jullie gast te mogen zijn, ik voel me hier thuis, al heb ik hier wel een vreselijke verslaving opgelopen .

                    Ik heb op BD en op dit forum erg veel geleerd over digitale fotografie en ik leer nog elke dag bij.
                    Dagelijks geniet ik van de mooie foto's op de homepage van BD en hier op het forum als is dat laatste bijna niet meer bij te houden.

                    Ik kijk al uit naar de nieuwe forumsoftware, verandering van spijs doet eten hé!

                    Nogmaals bedankt voor alles!
                    eMJeke
                    website

                    Comment


                    • #11
                      Gefeliciteerd! en bedankt voor al het werk dat jullie er in steken !

                      Comment


                      • #12
                        Een dikke MERCI aan de hele crew om dit alles mogelijk te maken. Ik denk dat vaak wordt vergeten hoe veel tijd en energie jullie in dit project steken. Daarom is een verjaardag het ideale moment om met zijn allen daar nog eens bij stil te staan.

                        BD is een schitterend initiatief dat zijn gelijke m.i. niet kent. Verslavingsfactor ligt geweldig hoog (zit meer op BD dan op de standaard online ), veel info, toffe mensen - een soort zappybaby maar dan voor de digitale fotograaf

                        Ik wens jullie en ons nog vele gelukkige jaartjes toe.

                        PROFICIAT!!

                        Christian

                        Comment


                        • #13
                          Muchos felicitados a totos!

                          Enorm bedankt voor alle inspanningen en vrije tijd die het kost om dit forum draaiende te houden of zelfs te verbeteren (zie nieuwe software)! Ik vermaak me nog steeds enorm hier...en dat zal nog wel een tijdje duren ook, denk ik zo...

                          Keep up the good work!!!

                          Michael
                          www.lowspark.nl

                          Comment


                          • #14
                            Bedankt voor alles tot nu doe, en we gaan gewoon verder zeker...

                            Hip hip hip BEEDEE....
                            Canon 10D, glass, flashes & extra's
                            Fuji S602Z & extra's
                            www.CooMa.be BD0176BE

                            Comment


                            • #15
                              hoe ouder hoe gekker- there's no fool than an old fool
                              member of HanFanClan on http://hanfanclan2.web-log.nl/
                              visit my blog on http://gerdayd.web-log.nl/

                              Comment

                              Working...
                              X