Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reis Jordanië

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • reis Jordanië

    Hallo,

    In april maak ik een rondreis door Jordanié en bezit een nikon D90 met als lenzen AF-S Nikkor 18-105mm 1: 3,5-5,6 G
    AF-S Nikkor 55-200mm 1: 4-5,6 G
    Is dat voldoende om vooral landschappen te fotograferen in de woestijn?

    Dank bij voorbaat

  • #2
    Re: reis jordanie

    Volgens mij is dit genoeg.
    "Just do it !"

    http://jr52.be/index.html

    Comment


    • #3
      Re: reis jordanie

      Maakte een aantal jaren geleden ook een rondreis in Jordanië. Genoemd materiaal moet naar mijn mening voldoende zijn.
      Voorzie ook iets om je materiaal tegen opwaaiend zand te beschermen (filters op je lenzen, plastic zak waar je in geval van nood je fototoestel in kan steken).
      Tijdens onze trip door Wadi Rum belandden we in een hevige maar gelukkig korte zandstorm (10'). Je hebt dan best iets bij de hand om onmiddellijk je materiaal te kunnen beschermen (gewone plastiek boodschappentas of lege vuilzak kan soms al volstaan).
      KingCanon - Canon EOS 7D & 50D - Canon EF-S 10-22mm 3.5-4.5 USM, EF-S 17-55mm 2.8 IS USM, EF 100mm 2.8 Macro L USM IS, EF 70-300 4-5.6 L IS USM, EF 100-400mm II F/4.5-5.6 L iS USM, Speedlite 580EXII, Manfrotto 3-pod - Gitzo mono.

      Comment


      • #4
        Re: reis jordanie

        Hartelijk bedankt voor deze nuttige tips

        Comment


        • #5
          Re: reis jordanie

          Oorspronkelijk geplaatst door kylian Bekijk bericht
          Hartelijk bedankt voor deze nuttige tips
          Gaat u op reis? Check voor vertrek het reisadvies van het ministerie van Buitenlandse Zaken voor uw bestemming.

          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: reis jordanie

            Geniet ervan. Ben ook naar Jordanië geweest. Aanrader : eens drijven op de dode zee.
            Ik kijk ernaar uit om je foto's te zien, ik had destijds geen camera.
            Panasonic FZ72
            Have a nice day.
            RiNique

            Comment


            • #7
              Re: reis jordanie

              Voor Jordanië zou een ruimere breedhoek wel aan te raden zijn. Ik denk dan vooral aan Petra.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • #8
                Re: reis Jordanië

                Oorspronkelijk geplaatst door kylian Bekijk bericht
                Hallo,

                In april maak ik een rondreis door Jordanié en bezit een nikon D90 met als lenzen AF-S Nikkor 18-105mm 1: 3,5-5,6 G
                AF-S Nikkor 55-200mm 1: 4-5,6 G
                Is dat voldoende om vooral landschappen te fotograferen in de woestijn?

                Dank bij voorbaat
                Hallo, wij gaan ook begin april naar Jordanie?
                Welke route ga je ongeveer volgen?

                Groeten
                Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                Website - 500px - Instagram

                Comment

                Working...
                X